خبرهای داغ:
جانشین معاونت اطلاعات و عملیات ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه امروز امنیت در کشور ما محصول خون شهدای مدافع حرم است، گفت: مدافعان حرم و شهداء امنیت، محصول تفکر بسیجی و شاگرد مکتب امام خمینی(ره) هستند.
کد خبر: ۸۹۵۱۷۵۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۳

مدافعان حرم و شهداء امنیت، محصول تفکر بسیجی و مکتب امام (ره) هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، سردار سید‌مجید میراحمدی ظهر در یادواره 40 شهید کارگری و کارمندی شهرستان رزن اظهار داشت: علت اینکه سردار سلیمانی دارای چنین جایگاه و توفیقاتی است و دشمنان را زمین‌گیر کرده روحیه بسیجی اوست و اینکه هرگز دنیاطلب نبوده و دنبال مال اندوزی نرفته است.

وی با اشاره به محبوبیت سردار شهید حسین همدانی در نزد مردم گفت: بسیج به‌عنوان یک تشکل مردمی که آماده ایثار، فداکاری، مجاهدت، جانفشانی و آماده حضور در همه صحنه‌هاست باید با بصیرت و آگاهی وارد میدان شود.

 میراحمدی بسیج را متشکل از توده‌های میلیونی مردم که در مسیر مجاهدت‌ها و ایثارگری لحظه‌ای درنگ نمی‌کنند دانست و عنوان کرد: تا بسیج و بسیجی که به عنوان مظهر مردمی بودن نظام در صحنه است حضور داشته باشد این نظام شکست ناپذیر است.

وی گفت: اگر زمانی دشمن بر این کشور  غلبه کند آن روز یقینا باید تفکر و حضور بسیجی در صحنه‌های این کشور ظهور نداشته باشد.

میراحمدی با بیان اینکه امروز که ما مصیبت زلزله کرمانشاه و از دست دادن بیش از 470 نفر از هموطنان و غم بی‌خانمانی 70 هزار نفر را داریم، افزود: در این شرایط سخت اقلیمی چه کسانی عاشقانه و داوطلبانه در کنار مردم ایستاده‌اند و می‌گویند تا زندگی زلزله‌زدگان سامان نیابد ما آنها را تنها نمی‌گذاریم، آیا این جز تفکر بسیجی است؟

جانشین معاونت اطلاعات و عملیات ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اگر ما امروز جشن پیروزی بر دشمنان جبهه مقاومت را می‌گیریم و راهبرد رژیم صهیونیستی و وهابیت یکجا با شکست روبرو می‌شود این مهم جز با مجاهدت، جانفشانی و تقدیم هزاران هزار شهید بسیجی به دست نیامده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون کشورمان دچار توطئه‌ها، فتنه‌ها و مسائل گوناگونی بوده است، گفت: نه تنها از لحظه پیروزی بلکه از شروع نهضت ما با این دشمنی‌ها مواجه بوده‌ایم اما مرد بزرگ و انسان قادری همچون امام(ره) به راه و هدف و نصرت الهی ایمان داشت.

 میراحمدی با بیان اینکه وقتی امام انقلاب را آغاز کرد و در نهضت 15خرداد  42به حکم ظاهری دشمن بر او غلبه کرد خیلی‌ها به او گفتند که این مسیر جز شکست و ریختن خون انسان‌های مومن و پاک ثمره‌ای دیگر نخواهد داشت، افزود: امام(ره)  به راه و قیام خود ایمان داشت و ثابت قدم ماند او می‌دانست که با نصرت الهی این مسیر منتج به پیروزی و موفقیت خواهد شد.

وی گفت: هرقدر نهضت شکوفاتر می‌شد و پیام الهی امام(ره) به جان‌ها می‌نشست و در دل مردم طوفان ایجاد می‌کرد مردم بیشتر به صحنه می‌آمدند، گفت:آن زمان بزرگانی به امام (ره ) می‌گفتند که شما اصلاحاتی را بپذیرید اما این که می‌گویی شاه باید برود امکان پذیر نیست، اما امام(ره) می‌فرمودند شاه باید برود.

وی با بیان اینکه امروز امنیت در کشور ما محصول خون شهدای مدافع حرم است، افزود: مدافعان حرم و شهداء امنیت، محصول تفکر بسیجی و شاگرد مکتب امام خمینی(ره) هستند.

میراحمدی با بیان اینکه باید نسبت به مسائل و احکام الهی آگاه باشیم گفت:مسئله دوم که امام(ره) به آن تاکید داشتند دفاع از اسلام و ارزش‌های اسلامی است اگر در کشور اسلامی ما ارزش‌های اسلامی و قرآنی تضعیف شود این به معنی این است که دشمن برای رسیدن به اهداف می‌تواند امیدوار باشد.

وی اظهار داشت: استکبار به  دنبال این بودکه داعش را به جان ما بیاندازند اما امروز داعش به جان خود آنان افتاد و  نظاره‌گر نابودی همه این سرمایه‌ها که هزینه کردند هستند.

جانشین معاونت اطلاعات و عملیات ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه استکبار آمده بود تا سوریه، عراق، لبنان و حزب الله را نابود و اسلام را منزوی کند اما امروز همه این کشورها جبهه مستحکمی در مقابل او ایجاد کرده‌اند، خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت امروز جشن پیروزی گرفت که این پیروزی‌ها در سایه رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری محقق شد.

وی تاکید کرد: هرقدر پایه‌های حضور مردم و اتصال مردم به نظام تضعیف شود امکان پیروزی دشمن بر ما فراهم خواهد شد و تا زمانی که این مردم آماده فداکاری و جان نثاری و حمایت از ایران اسلامی باشند امکان پیروزی و غلبه هر دشمنی با هر امکاناتی میسر نخواهد بود.

 میراحمدی گفت: اگر مردم ناامیدو به نظام خود بد بین شوند و جنس مسئولان را از خودشان نبینند و شاهد این باشند که مسئولان به سمت اشرافی‌گری و تجمل‌گرایی و مال اندوزی حرکت می‌کنند و درد آنها را نمی‌فهمند آن وقت یکی از پایه‌های محکم بقاء نظام متزلزل خواهد شد.

جانشین معاونت اطلاعات و عملیات ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: امام(ره) همواره تاکید داشتند مسئولان باید از جنس مردم و از طبقه زجر کشیده باشند چراکه مسئول تجمل‌گرا نمی‌تواند مشکلات و  دردهای مردم را بفهمد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات