خبرهای داغ:
سردار نقدی در همایش بزرگ بسیجیان همدان:

بسیج قدرت خدا را تجلی می‌دهد/ مستکبران سایه مرگ را بالای سر خود می‌بینند/امروز با حضور بسیج آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند

مسئول فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران با بیان اینکه بسیجیان با اراده و دید با بصیرت راه شهدا را ادامه می دهند، گفت: تشکیل سازمان بسیج از سوی امام راحل در ابتدا به صورت دستور سازمانی بود اما امروز می توانیم بگوییم بسیج قدرت خدا را تجلی می دهد.
کد خبر: ۸۹۵۴۰۵۳
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱

بسیج قدرت خدا را تجلی می‌دهد/ مستکبران سایه مرگ را بالای سر خود می‌بینند/امروز با حضور بسیج  آمریکا هیچ غلطی نمی‌توانند بکنندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار محمدرضا نقدی امروز در اجتماع عظیم بسیجیان همدان ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: استان همدان با تقدیم ۸ هزار شهید در دفاع مقدس نقش خود را به خوبی ایفا کرد و این آرامش و امنیت مرهون خون پاک این شهیدان است.

وی با بیان اینکه بسیجیان با اراده و دید با بصیرت راه شهدا را ادامه می دهند، افزود: تشکیل سازمان بسیج از سوی امام راحل در ابتدا به صورت دستور سازمانی بود اما امروز می توانیم بگوییم بسیج قدرت خدا را تجلی می دهد.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی با اشاره به جنگ هشت ساله دفاع مقدس با بیان اینکه در این جنگ تمام کشورهای ثروتمند دنیا، قدرت‌ها و ارتش‌های بزرگ  در مقابل جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت، گفت: کشور ما به صورت تنها در برابر آنها ایستادگی کرد و به پیروزی دست یافت که این پیروزی از نقش‌آفرینی های بسیج بود.

وی به گستردگی و ایجاد بسیج در جهان اسلام و کشور های منطقه اشاره و بیان کرد: ایجاد بسیج در حزب‌الله لبنان، فلسطین، مجاهدان فلسطینی، در سوریه ارتش مردمی، حشدالشعبی در عراق و انصارالله یمن همه پرتوهایی از شعاع نورانی خورشید بسیج بودند که  یکی پس از دیگری طلوع و عرصه را بر دشمن تنگ کردند.

* بسیج ارتش شکست‌ناپذیری که از آغاز روی نوار پیروزی حرکت کرده است

سردار نقدی در وصف بسیج با بیان اینکه بسیج ارتش شکست‌ناپذیری است که از آغاز روی نوار پیروزی حرکت کرده و دشمنان را به عقب رانده است، گفت: رمز این پیروزی این است که بسیج قدرت را اذان خدا می داند و به این باور دارد که اگر انسان  در دایره ولایت الهی  قرار گیرد خداوند نیز او را یاری می کند و کسی بر او مسلط نمی شود.

وی شهادت طلبی را از دیگر خصوصیات و رمز پیروزی بسیج دانست و یادآور شد: برخی معتقدند که مرگ پایان زندگی انسان‌ها است در حالی که  در بسیج اعتقاد به این است که با شهادت وارد زندگی نورانی‌تری می شویم و زیر دست هیچ کسی غیر از خداوند متعال نیسیتم و اگر پیروز شدیم در هر دو جهان سعادتمند هستیم و این همان منطق بسیج است.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن از ایجاد ترس به عنوان ابزاری در راستای پیروزی استفاده می کند، افزود:  طبیعتاً دشمن برای تسلط یافتن از ترس استفاده می‌کند اما اگر کشوری بسیجی با روحیه شهادت طلبی و نترس باشد هیچ گاه تسلیم نمی شود و به فرموده امام راحل «ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد» که خوشبختانه  بسیج با این منطق روی نوار پیروزی حرکت کرده و تا آخر  این مسیر را ادامه خواهد داد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مستکبران سایه مرگ را بالای سر خود می بینند، تصریح کرد: زشت‌ترین کار استکبار که مدعی آزادی و حقوق بشر است ایجاد داعش بود که بچه را در دامن مادر خود می‌نشاند و سر او را از تن جدا می کند و  قلب انسان ها را به دندان می کشاند.

* آمریکا امروز ثباتی در رفتار و عملکرد خود ندارد

سردار نقدی افزود: آمریکا و مستکبرین یک روز می‌گویند اگر حزب الله خلع سلاح نشود حمله می‌کنیم و چون کسی در لبنان نمی‌ترسد، عقب می نشینند.

وی ابرازکرد : گاهی هم  مدعی می‌شوند و  به کشور کره حمله می کنند و چون کسی عقب نمی نشیند ابراز تمایل می‌کنند که با رئیس جمهور کره فالوده بخورند و رسوایی بالاتر از اینها برای آمریکا وجود ندارد.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی با بیان اینکه داعش را آمریکا به عنوان مدعی حقوق آزادی بشر به وجود آورد، گفت: رفتار امروز آمریکا یادآور سال‌های آخر حکومت شاه ملعون است که گیج و متحیر بود به طوری که زندانی‌های سیاسی را آزاد می‌کرد و چند روز بعد، بیشتر آنها را دستگیر می‌کرد و رفتار ضد و نقیضی داشت.

وی با تشریح اقدامات سران عربستان سعودی به منظور پر کردن جیب‌های خالی آمریکا و حمایت از آنها گفت: آمده اند بچه‌ای را در رأس عربستان گذاشته‌اند و برای آمریکا جیب ‌پری می کند و از این روش خفت‌گیری می کند  که این عربستان همانند گاو شیرده هستند که باید شیرشان را دوشید و الان شیرشان را می دوشند؛ خفت و رسوایی از این بالاتر نیست.

سردار نقدی با بیان اینکه آمریکا امروز سایه مرگ را بالای سر خود می بیند و  ثباتی در رفتار و عملکرد خود ندارد، اظهار کرد:  با این وجود برخی ادعاهای واهی می‌کنند که سایه جنگ بر سر ایران است؛ در پاسخ به آنها باید گفت کدام سایه جنگ؟ کدام آمریکا می خواهد با ملت ایران بجنگد؟

*اسرائیل نمی‌تواند دست از پا خطا کند

وی با اشاره به اظهارات رئیس جمهوری آمریکا که آمریکا 20 هزار دلار بدهی دارد و 45 درصد از مردمان آن فقیر و در حال مرگ هستند، تاکید کرد: بعد عده‌ای در روزنامه های ایران دم از سایه جنگ می‌زنند باید به اینها گفت آن روزی که آمریکا در سال 57 قدرتی 100 برابر قدرت کنونی داشت نتوانست غلطی بکند و شکست خورد حال با این وجود  امروز می خواهد با ایران بجنگد؟!

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکا خود را رهبر جهان می‌داند، ادامه داد: رئیس جمهور آمریکا خود اظهار می‌کند  که کشوری به هم ریخته داریم و سیاه‌پوستان در جهنم زندگی می کنند حال باید گفت کشوری که این چنین وضعی دارد  چطور می خواهد به ما حمله کند؟!

وی با اشاره به اینکه اسرائیل نیز توان و یارای مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارد، تصریح کرد: در سال 2006  که آمریکا با حزب الله لبنان درگیر شد و شکست خورد و بعد از آن سه مرتبه به غزه در حال محاصره حمله و نهایتا شکست خورد، چراکه لبنان با منطق بسیج در مقابل ان ایستاد و امروز قدرت حزب الله نسبت به زمانی که اسرائیل را شکست داد حداقل 100 برابر شده است به طوری  که امروز قدرت حزب‌الله قابل مقایسه با گذشته نیست و اسرائیل نسبت به این قدرت شناخت دارد و نمی‌تواند دست از پا خطا کند.

سردار نقدی با بیان اینکه امروز نیروهای بسیج در جهان اسلام از هر روز مقتدرتر هستند، پیشرفت های ایجاد شده برای مقاومت را ناشی از اشتباهات آمریکا دانست و یادآور شد: اگر فلسطین را اشغال نمی‌کردند حزب‌الله نبود، اگر داعش را ایجاد نمی‌کردند حشدالشعبی نبود.

* کسانی که حرف از سایه جنگ می زنند عوامل دشمن هستند

وی ادامه داد: امروز پای 10 هزار افغانی، لبنانی، سوری، پاکستانی  به مرزهای فلسطین باز شده و با این نیروی عظیمی که در منطقه و مرزهای فلسطین باز شده مقامات اسرائیل خفقان گرفته و جرأت حرکت ندارند چراکه می‌دانند اگر اشتباهی کنند دیگر اسرائیل وجود نخواهد داشت.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی با اشاره به اظهارات سران عربستان مبنی بر اینکه ما هیتلر هستیم را ناشی از ترس آنها دانست و اضافه کرد: افرادی که از این سخنان وحشت دارند و می‌گویند سایه جنگ، وای به حال روزی که دشمن بخواهد به سمت آنها حرکت و تیری شلیک کند.

وی با بیان اینکه امروز کسانی که حرف از سایه جنگ می زنند عوامل دشمن هستند، گفت: این سایه مرگ امروز با قدرت مقاومت بالای سر آمریکا، اسرائیل و آل سعود است.

سردار نقدی اضافه کرد : تا زمانی که بسیج در صحنه است  نه آمریکا، نه پدر جد آمریکا و نه تمامی ابرقدرت‌های شیطانی هیچ غلطی نمی تواند بکنند.

وی تأکید کرد: اگر امام راحل در 30 سال پیش فرمودند که «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند» امروز باید هزار بار گفت هیچ غلطی نمی تواند بکند چراکه آنها توانی ندارند و راهی برای نفوذ در ملتی که آماده است و بسیجی دارد، ندارند.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی با اشاره به دشمنی‌ها آمریکا با جمهوری اسلامی ایران و وجود 300 کانال رادیویی و تلویزیونی فارسی زبان علیه ایران تصریح کرد: با توجه به اینکه آمریکا توان مقابله با جمهوری اسلامی ایرا ن را ندارد در تلاش است تا با این روش تبلیغ دل ملت ایران را خالی و امید مردم ایران را ناامید کند.

* آمریکا امروز چشم به ایجاد تفرقه و به مایوس شدن ما دوخته است

وی با بیان اینکه دشمن و آمریکا امروز چشم به ایجاد تفرقه و به مایوس شدن ما دوخته است، یادآور شد: آنها چون نمی توانند در برابر قدرت ما کاری از پیش ببرند با جنگ روانی  که در تاریخ بی سابقه است، می خواهند مردم  ما را خسته کنند که هیچ راهی  جز سازش با دشمن نیست، اما هیچگاه این چنین نخواهد شد.

سردار نقدی اضافه کرد: اگر دیپلماسی باید برای پیشبرد اهداف نظام باشد ما کم  قدرت نداریم، ما قدرت نظامی بی‌نظیری در منطقه داریم و از قدرت سیاسی بالایی برخودراریم که توانستیم اراده خود را در طول 37 سال در منطقه بر اراده آمریکا تحمیل کنیم و او را به عقب بنشانیم.

وی تصریح کرد: آنهایی که به ما می گویند هیلتر بدانند که ما اهل  کشورگشایی با سلاح نبوده و نیستیم اما دل‌ها را انقلاب اسلامی فتح کرده و امروز در شرق آسیا و آمریکای لاتین بالای دست آزادی خواهان عکس امام خامنه ای(مد ظله العالی) و امام راحل است.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی با بیان اینکه باید دستگاه دیپلمات کشور قدرت نظامی و سیاسی  و قدرت فرهنگی موجو در کشور را به نفع ملت نقد کند، گفت: اگر مذاکره ای صورت  می گیرد باید برای این باشد که اسرائیلی ها چگونه  بارشان را ببندند و کشور را تحویل فلسطینی ها بدهند.

وی  با بیان اینکه اگر امروز موشک داریم برای دفاع از خود داریم، عنوان کرد: همان طور که رهبر بزرگوار فرمودند به کوری چشم دشمنان این قدرت  موشکی را باید افزایش دهیم و راجع به این‌ها ما مذاکره ای با کسی نداریم.

* نتیجه چندسال مذاکره با کدخدا در موضوعات هسته ای «هیچ» شد

سردار نقدی تصریح کرد: اگر می خواهد دیپلماتی برای حذف  دلار از اقتصاد بین المللی که امروز خود را بر ملت ها تحمیل می کند و برای زمانبندی برچیده شدن پایگاه‌های آمریکا در منطقه و برای خروج صهیونیست ها از اسرائیل فعال شود، این قدرت را باید نقد کند و اگر دیپلمات‌ها عرضه دارند باید این قدرت ملت ایران را به نفع آرمان‌های ملت ایران و به نفع امت اسلام  نقد کنند نه مذاکره که بخواهیم امتیاز دهیم.

وی با تاکید بر اینکه نتیجه چهار سال مذاکره با اروپا هیچ و پوچ بود، اضافه کرد: خود دولتی که این کار را کرد دوباره انرژی  هسته ای را بعد از چند سال توقف فعال کرد.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی در واکنش به اظهارات برخی دولتمران که باید با کدخدا مذاکره کرد، گفت: نتیجه چندسال مذاکره با کدخدا در موضوعات هسته ای «هیچ» شد و با وجود آن که قرار بر این بود که  تحریم‌ها را بردارند هر هفته یک تحریم جدید به تحریم‌های قبلی اضافه شد.

وی با بیان اینکه با مذاکره به دنبال گشایش و  بهبود اقتصادی بودند در حالی که مشکلات را پیچیده تر کردند، گفت: امروز دوباره بعد از چند سال مذاکره با  کدخدا برویم با نوکرهای کدخدا و اروپایی  که از خودشان اراده و قدرتی ندارند مذاکره کنیم که چه بدهیم و چه بگیریم؟!

سردار نقدی با بیان اینکه رهبر انقلاب از ابتدا مخالف مذاکره با دشمن بود و  تمام نتایج را پیش بینی کرده بود، افزود : رهبری فرمودند که هدف آنها مسائل هسته‌ای نیست و اگر هسته‌ای  را تعطیل کنید به سراغ موشک می روند و اگر  موشک را بدهید به سراغ حقوق بشر می روند و اگر اینچنین شود اعتقادات را زیر سوال خواهند برد و این همان مصداق آیات قرآن است.

* بسیج مستضعفین، امروز امید همه مستضعفین  جهان است

وی با اشاره به اینکه ما هرگز بر سر موشک‌ها و توان نظامی کشور مذاکره ای با دنیای استکبار نخواهیم داشت، تصریح کرد: همین فرمولی که در رابطه با جهاد مقاومت پیش گرفته شده راه‌حل تمام معضلات اجتماعی ما است و اگر مشکل اقتصادی داریم باید دست بر روی زانوی خود بگیریم و بلند شویم و ظرفیت‌ها ملت را فعال و از بسیج بزرگ برای حل مشکلات اقتصادی استفاده  کنیم که همان اقتصاد مقاومتی است.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی در واکنش به اظهرات برخی  افراد مبنی بر اینکه نیازی به حمایت از جبهه مقاومت نیست، بیان داشت:  همین افراد در زمان انقلاب خیالشان نبود که پول نفت ما به جیب 50 هزار مستشار آمریکایی مفت‌خور می رفت.

وی با بیان اینکه غرب تاکنون کاری برای ما نکرده و در ادامه نیز هیچ  کاری نیز نخواهد کرد، یادآور شد: ما  باید جوان‌ها و ملت خود را باور کنیم چراکه این جوانان در جبهه‌های مقاومت آمریکا را زیر پای خود گذاشتند و داعش را شکست دادند و بر این اساس  آنها در اقتصاد کشور نیز می‌توانند موثر باشند و مشکلات را حل کنند.

سردار نقدی با بیان اینکه ملت ایران در طول جنگ با وجود نبود امکانات تحمیلی توانست بر دشمن  غلبه کند، گفت:  باید پایگاه‌های آمریکا از منطقه برچیده شود و اسرائیل از این منطقه برود و جوانان و بسیجیان باید آماده جهاد در تمام عرصه‌ها باشند و در عرصه علمی به جایگاه خود بازگردیم و برای جهاد اقتصاد و فرهنگی و علمی و دفاعی آماده باشیم و منتظر باشیم با کوچک‌ترین خطای دشمن کار را تمام کنیم.

وی با بیان اینکه بسیج مستضعفین، امروز امید همه مستضعفین  جهان است، خاطرنشان کرد: همانطور که در جهاد و مقاومت  نشان دادیم می‌توانیم الگو باشیم باید در اقتصاد، فرهنگ، علم و... نیز نشان دهیم  که می توانیم الگوی موفقی باشیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات