خبرهای داغ:
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی:

امروز بسیج ابرقدرت جهانی را به زانو درآورده است

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز بسیج ابرقدرت جهانی را به زانو درآورده است، یادآور شد: موقعیت دفاعی و جایگاه بالای امروز خود را مرهون بسیج مردمی و تشکیل بسیج به فرمان امام راحل هستیم.
کد خبر: ۸۹۵۴۶۸۸
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۵

امروز بسیج ابرقدرت جهانی را به زانو درآورده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، دکتر اکبر رنجبرزاده در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان اسدآباد که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: 5 آذر به عنوان روز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام (ره) یک روز تاریخی و به یاد ماندنی در انقلاب بوده که با آینده نگری بی نظیر امام راحل به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه بسیج بالاترین ستون انقلاب و بهترین نیروهای بازدارنده در برابر دشمن بوده و انسجام داخل کشور قوام می بخشد، افزود: با تشکیل بسیج مستضعفین پیش بینی شده بود که 20 میلیون نفر بسیجی در کشور ایجاد شود در حالی که امروز بیش از صدها میلیون نفر در منطقه بسیجی بوده و به تبعیت از انقلاب اسلامی ایران کشورهای دیگری چون عراق، سوریه، لبنان و بحرین، پاکستان و... نیروهای بسیجی تشکیل داده‌اند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی اخلاص، ایمان به خدا و اعتقاد به اسلام و متصل بودن به پروردگار را از جمله شاخص های بسیجیان دانست و تصریح کرد: با آینده‌نگری امام راحل در تشکیل بسیج مستضعفان، امروز آمریکا به چالش کشیده شده و دشمنان نظام از دسیسه علیه انقلاب مایوس شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه امروز بسیج ابرقدرت جهانی را به زانو درآورده است، یادآور شد: موقعیت دفاعی و جایگاه بالای امروز خود را مرهون بسیج مردمی و تشکیل بسیج به فرمان امام راحل هستیم.

رنجبرزاده در ادامه با اشاره به گروه تکفیری داعش، اظهار داشت: با پیوند همه بسیجیان منطقه و با یک حرکت درست و اصولی به رهبری مقام معظم رهبری همه ترفندهای این گروه تکفیری بی رحم نقش بر آب شده و این گروه تروریست در برابر مدافعان حریم حرم و بسیجیان منطقه از پا درآمدند .

وی با بیان اینکه در کشوری که رهبران آن قدرتی بالاتر از خدا را نمی بینند همواره شکست دشمن قطعی خواهد بود، گفت: جوانان و نوجوانان کشور همواره باید شهدای انقلاب و مدافعان حریم حرم را اسوه و الگوی خود قرار داده و راه این بزرگواران را ادامه دهند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: به فضل الهی خواهیم توانست روزی تمام جهان اسلام را که سید جمال الدین اسدآبادی همواره دغدغه آن را داشت از یوغ استکبار و دشمنان رها کرده و وحدت را در جهان اسلام برپا کنیم.

انتهای پیام/

 

 


 

ارسال نظرات
آخرین اخبار