خبرهای داغ:
امام جمعه اسدآباد:

حضور به‌موقع بسیجیان منطقه را از لوث داعشیان نجات داد

امام جمعه اسدآباد گفت: حضور و پشتیبانی به موقع بسیجیان و مدافعان حریم حرم موجب شد تا منطقه از لوث داعشیان بی‌رحم و متعصب نجات یابد .
کد خبر: ۸۹۵۴۷۱۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۶

حضور به‌موقع بسیجیان منطقه را از لوث داعشیان نجات دادبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان اسدآباد که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، بسیج را کانون گرم نظام و مدرسه عشق خواند و افزود: این حصاری است که وقتی فردی در آن وارد می‌شود، در برابر آسیب‌های اجتماعی در امان خواهد بود. 

وی گفت: اگر حضور بسیج و فرماندهان سپاه و یادگاران جبهه و مدافعان حرم نبود سوریه را کسی نمی توانست نجات دهد .

امام جمعه اسدآباد شهید «حاج حسین همدانی» و شهید «حججی»ها را نمونه بزرگی از ایثار و شهادت طلبی عنوان کرد و اظهار داشت: این شهدا با گذشت از جان خود به مدافعان حریم حرم و به انقلاب و ملت ایران اسلامی و مملکت با خون خود آبرو بخشیدند و انقلاب ما را به جهانیان بیش از گذشته معرفی کردند.

وی خاطرنشان کرد: حضور و پشتیبانی به موقع بسیجیان و مدافعان حریم حرم موجب شد تا منطقه از لوث داعشیان بی‌رحم و متعصب نجات یابد .

حسینی‎مجد در ادامه با اشاره به فعالیت بسیج در حوزه اقتصاد مقاومتی از بسیجیان خواست با حضورشان در مساجد و نماز جمعه جامعه عمل به تفکرات بسیجی بپوشانند.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد نیز در این همایش عظیم به اجرای طرح های مختلف در زمینه اشتغالزایی و توسعه ای توسط بسیج اشاره کرد و گفت: امسال 250 میلیون تومان در ایجاد کارگاه‌های خشک‌کنی میوه  تسهیلات اقتصاد مقاومتی پرداخت شد.

سرهنگ حسن مرادی یکی از رویکرد بسیج را درمقابله با آسیب های اجتماعی خواند و گفت: برنامه های مختلفی در طول سال در این زمینه روشنگری در حال اجرا است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات