فرمانده سپاه بستان آباد در واکنش به اقدامات سخیفانه رئیس جمهور امریکا، قدس را متعلق به مسلمانان و مردم فلسطين دانست و تاكيد كرد: با ايستادگي و مقاومت، فلسطين را از چنگال اشغالگران آزاد خواهيم كرد.
کد خبر: ۸۹۵۹۹۳۳
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱

حسین محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در واکنش به اقدامات بي عقلانه رئیس جمهور آمریکا با اشاره به سخنان امام صادق(ع) که هرگاه خداوند بخواهد بنده ای را رسوا کند از طریق زبانش او را رسوا می کند گفت: مجددا سخنان سخیف و بی اساس ترامپ موجب نفرت و انزجار مسلمین جهان شد.

وی اضافه کرد: این گزافه گویی های روسای جمهور امریکا قریب نیم قرن است که ادامه دارد و تا نابودی قطعی آن ها ادامه خواهد داشت .
محمدی ادامه داد: نظر قطعی امریکا و استکبار جهانی این است که فلسطین به فراموشی سپرده شود چراکه دشمنی آن ها دشمنی با اسلام ناب محمدی است و این دشمنی به عناوین مختلف بروز و ظهور پیدا کرده است که اختلافات قومی، تحمیل جنگ، جنگ نرم، تخریب سپاه، ایجاد داعش و  همه پرسی اقلیم کردستان از آن جمله است.
فرمانده سپاه بستان آباد یاد آور شد: ترامپ با این کار خود می خواهد نابودی داعش که زائیده فکری اوست کم اهمیت جلوه دهد یا از یاد و خاطر مردم جهان محو شود و این ها پیروزی های پایدار و ماندگار است و هم ادامه خواهد داشت .
محمدی با اشاره سخنان حضرت امام خمینی(ره) که فلسطین پاره تن اسلام است و قدس قلب جهان اسلام خاطرنشان کرد: این را دشمنان اسلام بدانند قدس برای همیشه به مردم مظلوم فلسطین و جهان اسلام تعلق دارد و  ترامپ بداند که با این کار خود نابودی اسرائیل را جرقه می زند و جوانان انقلابی محور مقاومت همانطوریکه عراق و سوریه و … را آزاد کردند یقیناً قدس را نیز آزاد خواهند کرد.

ارسال نظرات