خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان عنوان کرد
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه نماز اول وقت و شرکت در نماز جماعت خود بزرگ‌ترین معروف است، گفت: امروز با وجود تبلیغات دشمن در شبکه‌های مجازی و... بهترین و موثرترین ابزار مقابله با این هجمه‌ها توجه به نماز است.
کد خبر: ۸۹۶۱۱۵۵
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱

توجه به نماز بهترین و موثرترین ابزار مقابله با هجمه‌های دشمنحجت الاسلام محمود قربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به به بحث امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: نماز اول وقت و شرکت در نماز جماعت خود بزرگ‌ترین معروف است چراکه نماز  جز بزرگ‌ترین عبادات و اساس کار تقوای الهی است.

وی افزود: اهمیت نماز اول وقت در روز عاشورا امام حسین (ع) نمایان شد که با وجود آن همه دشمن و آن همه مصیبت امام(ع) از نماز اول وقت خود دست نکشید و آن را به جا آورد و این از بارزترین و نشانه اهمیت نماز است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: اگر این فریضه عمده دین اسلام در جامعه به درستی انجام شود بسیاری از مشکلات جامعه خود به خود حل خواهد شد و گناهان کمتری در سطح جامعه انجام می‌گیرد.

 وی تصریح کرد: باید نماز را در اولویت کارها  قرار داد چرا که امروز با وجود این همه تبلیغات دشمن در شبکه‌های مجازی و...  بهترین و موثرترین ابزار مقابله با این هجمه‌ها توجه به نماز است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات