خبرهای داغ:
در گرامیداشت وفات حضرت معصومه (س) و حماسه ۹ دی

برگزاری یادواره ۳۰ شهید دفاع مقدس و مدافع حرم منطقه گلبرگ و ساحلی شاهرود

یادواره ۳۰ شهید دفاع مقدس و مدافع حرم منطقه گلبرگ و ساحلی شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۸۵۶۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت وفات حضرت معصومه (س) و حماسه ۹ دی، یادواره ۳۰ شهید دفاع مقدس و مدافع حرم منطقه گلبرگ و ساحلی به همت پایگاه علی ابن الحسین (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) و هیئت امناء مسجد علی ابن الحسین (ع) با حضور اقشار مختلف مردم بویژه امام جمعه شهرستان و شهر رودیان، فرمانده گروه پدافندهوایی ده محرم و ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود و نیرو‌های نظامی و انتظامی و خانواده شهدا و ایثارگران برگزار شد.
در این مراسم که با قرائت دعای کمیل و قرائت قرآن آغاز شد، علی اکبر نظری از مدافعین حرم حضرت زینب (س) در سخنانی به تشریح آخرین عملیات نیرو‌های جبهه مقاومت برای آزادسازی بوکمال اشاره کرد و با اشاره به پاکسازی منطقه بوکمال و راندن داعشی‌ها به غرب رودخانه فرات گفت: ما داعش را به سمت غرب نهر فرات فرستادیم تا کرد‌ها و آمریکایی‌ها از آن طرف آن‌ها را قلع و قم کنند و با تصرف این منطقه مهم مرکز خلافت آن‌ها در سوریه و عراق شکست این گروه رقم خورد.
در ادامه این یادواره فیلم کوتاه مادرانه از سری فیلم‌های جشنواره مردمی عمار که به موضوع زندگی شهید مدافع حرم مهدی صابری می‌پرداخت اکران شد و کربلایی محمدرضا اسلامی نیز در رثای حضرت فاطمه معصومه (س) و شهدا به مرثیه خوانی پرداخت.
سخنران این یادواره نیز سردار طهماسبی معاون هماهنگ کننده نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج بود که در مورد فتنه و بصیرت مسئولین و مردم نکاتی را بیان کرد.
این یادواره در گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم حسین تابسته و ۲۹ شهید منطقه گلبرگ و ساحلی از جمله شهیدان ابراهیم عامریان، محمدحسن حجاری، حسین عربعامری و مهدی بداغی برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار