خبرهای داغ:
معاون سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) سپاه:

فرزند ناخلف اصلاح طلبی، فتنه ۸۸ را بوجود آورد/ سبب شکست استکبار فقه امام باقر و امام صادق متبلور در ولایت فقیه است

معاون سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه گفت: فرزند ناخلف اصلاح طلبی شد فتنه ۸۸، فتنه نَمُرده است و باید مراقب باشیم، سه ستون قدرت را داریم و رکن چهارم دست دولت و مجلس است که اگر این ستون درست شود برای اولین بار ابرقدرت اسلامی تشکیل میدهیم.
کد خبر: ۸۹۶۹۸۱۵
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سالار آبنوش در مراسم بزرگداشت حماسه نه دی در هیئت رایحه العباس روستای مغان با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد در سخنانی با اشاره به فضای مجازی و تاثئر آن در فضای امروز جهان و کشور ما اظهار کرد: با گسترش این فضا اگرمدیریت و مهندسی با شاخصه‌های آن نداشته باشیم خطرناک خواهد بود و این چاقوی تیز دو لبه آسیب خواهد رساند.
وی با بیان این که در آستانه اربعین انقلاب اسلامی هستیم افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران مثل بقیه نظام نادر یک مسئله اشتراک دارد و همه این دویست کشور نیاز به چهار رکن و ستون دارد که اولین آن قدرت بازدارندگی و امنیتی است که هیچ حکومتی نیست که نداشته باشد و هر کشوری که این توان مال خودش باشد یکی از پایه‌های ابرقدرتی را دارد.
آبنوش با بیان اینکه در دنیا ده کشور نیستند که این قدرتمال پادشاه باشد به عربستان و ژاپن گریزی زد و گفت: عربستان به آمریکا متکی است و ژاپن که قدرت صنعتی است نیز بعد ازجنس جهانی دوم قدرت دفاعی و ارتش و امنیتی ندارد و وابسته محض به آمریکا ست چرا که تسلیم آمریکا شدند و آمریکا راستی آزمایی میکند این کشور را و هنوز به نتیجه نرسیده که قدرت نظامی و امنیتی داشته باشند.
وی ادامه داد: وقتی در برجام میگفتیم به طرف مقابل اعتماد نکنید و شیطان است و لبخند و شوخی او را جدی نگیرید برای این بود که ژاپن ۷۰ سال اینهمه چیز خود را داده تا راستی آزمایی شود پس قدرت بازدارندگی شاخصه قدرت وثبات کشور است و همه دنیا اذعان کردند که این قدرت مال خودمان است و این شرایطی است که کنترل دشمنرا داریم و هیچ کس نمیتواند ادعا کند او انجام داده است.
معاون سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه تاکید کرد: این اقتدار و بازدارندگی امنیتی ایران و ثبات در منطقه بر سر انگشتان تدبیر فقه امام صادق امام باقر و تبلور آن در ولایت مطلقه فقیه است که صورت گرفته است و برای همین نوک حمله به سمت حضرت آقاست چرا که میدانند چه آورده است.
وی تصریح کرد: قدرت تدبیر ولایت است که اگر دشمن میتوانست صد باره ما را از میان برخی داشت و ماهم با دنیا قصد درگیری و جنگ نداریم.
آبنوش با اشاره به من دوم حکومت بیان کرد: علم و تکنولوژی ستون دوم است که علم سلطان وسلطه دارد و دشمن ما راتحریم کرد تا فلج شویم و ما برنام‌های تحریمی دشمن را رصد کردیم و فرزندان شما با توسل به ائمه و توکل به خدا و زیارت عاشورا در شاخص‌های علمی و تکنولوژی خودکفا شدیم و در بحث ستون علم جزو ده کشور برتر دنیا به گفته خودشان قرار داریم و این شاخص بر اساس زیر ساخت‌ها انجام شده که شامل راه، پل، جاده و تونل است که غالباً در کشور ما نبود، کنترل و هدایت و مهار آب که از نیاز کشور بالاتر استو در سدسازی جزو کشور‌های مطرح هستیم.
وی ادامه داد: در آی تی و آی تی سی و ارتباطات توانستیم نیاز‌ها را برطرف کنیم و خوب است بدانید ۶۰ درصد خاک کشور ما از طریق ماهواره پوشش سیگنال صداوسیما را دارد و این ماهواره اجار‌های بود و میخواستند بعد از اتمام قرار داد به ما ندهند که ما متوجه شدیم و ظرف پنج ماه خودکفا شدیم و دنیا مات مبهوت شدند و آمدند التماس کردند که قرار داد را تمدید کنیم و در موشک و هوافضا هم که همه به دنبال مهار ما هستند، اما شاهد بودید که ۲۸ استاد تمام دانشگاه‌های آمریکا به رئیس جمهور آمریکا نامه نوشتند که هست‌های را رها کن و نانو را محدود کنید که معلوم نیست ایرانی‌ها از کجا این توان را پیدا کرده اند.
وی با اشاره به انرژی نفت و گاز و موضوع حفاری و استخراج و اکتشاف و انتقال و ساخت پالایشگاه که آخر رو است عنوان کرد: در دنیا هشت شرکت این تکنولوژی را دارا هستند چرا که این صنایع تخصصی هستند و دست این شرکت‌های صهیونیستی هستند که خون مسلمان را میرسانند و در سایه تدابیر رهبری حمایت و مدیریت ایشان خودمان شدیم نهمین کشور که آخر علم فیزیک و شیمی و ریاضیات و اقتصاد را دارا شدیم و بزرگترین پالایشگاه دنیا به نام خلیج فارس رایگان‌های حزب اللهی و انقلابی ساختند والان ۳۵ هزار نفر مهندس کارشناس شبانه روزی درسه شیفت کار میکنند.
وی با اشاره به موضوع آب و اعلام خبر‌های خوش به زودی گفت: ۵۰ در صد آب‌های شیرین ما از کشور خارج میشد که تحت مدیریت حضرت آقا امروز رودخانه‌ها و جهت آن‌ها را تغییر دادیم و به داخل هدایت کردیم و با حفر تونل و تغییر شیب زمین به داخل هدایت شده و این‌ها همه تحت نظارت فقه امام باقر و صادق است.
معاون سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه تاکید کرد: دشمن به خوبی نتیجه این تدابیر و مدیریت فقه باقر و صادق را دریافته و خبر دارد چرا که سیستم کنترل و آدم دارد و میدانند ما در چه سطحی هستیم.
وی سومین قدرت را سیاست بیان کرد و افزود: تولید و توزیع قدرت در جامعه مهم است و قدرت آفرین و در فضای مجازی دشمن در ذهن جوان ما کار میکند و باید بدانیم تولید قدرت در جهان متفاوت است و تنها کشور مدعی دموکراسی و تولید قدرت توسط مردم فقط ما هستیم، ما در دنیا در سرپنجه هدایت رهبری هستیم و قدرت مطلق در اختیار کسی نیست این را دشمن میگوید چراکه نفر دوم نظام رااستحاله کردند اتفاقی نیفتاد و یار دیرین امام را منحرف و در مقابل ولایت قرار دادند و اتفاقی نیفتاد و این همان توزیع قدرت است که مطلق نیست و به گون‌های توزیع شده که بتوان از آن درست استفاده کرد.
آبنوش با بیان اینکه در فتنه اصل ولایت راهدف قرار داده بودند گفت: داریم فتنه به سپاه و صداوسیما وشورای نگهبان آسیب رساندند، اما رهبری محکم ایستاده شکل ساختاری را نگهداشت.
وی اضافه کرد: ستون چهارم اقتصاد است که ما ضعیف هستیم وعلت این اینکه دست ولایت نیست و دست دولت است و اداره معیشت مردم بر عهده رهبری نیست و بر عهده دولت است و متأسفانه عد‌های به گردن رهبری میاندازند، آیا رهبری رئیس بانک مرکزی یا گمرک یا دارایی و بودجه را انتخاب میکند؟ دولت است که مردم آن‌ها را انتخاب کردند و بدبختی کتاب اینجاست.
وی با بیان اینکه ما چند سال است با منطق اعتراض میکنیم و کورخواندند که بین ما و ولایت را جدایی بیندازند، ما همهچیز خود. این برای نظام گذاشتیم، اما چرا کارگزاران ما و اداره کننده‌های ما از جنس سردار سلیمانی نیستند مگر سردار اقتصادی از جنس سلیمانی نداریم یا درگمرک، چرا زیاد داریم چرا گذاشته نمیشوند سوال اینجاست، کسی که خودش آلوده است میتواند جایی را پاک کند؟!
وی بیان اینکه ما با اقتدار جلوی ورود داعش را میگیریم نمیتوانیم جلوی کاروان‌های طولانی قاچاقرا بگیریم؟! قبل از اینکه عد‌های حرف بزنند ما گفتیم، اما از نجابت این مردم سو استفاده نشود، کسی که هزار میلیارد دزدید اندازه کسی که یک کیلو مواد مخدر دارد به کشورضربه نمیزند که حداقل اسمش برده شود! باید به وظیفه درست عمل کرد و اعدام شوند تا دل مردم خنک شود میخواهد هرکه باشد.
معاون سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه با بیان اینکه انقلاب زیر سوال برود، اما آقایان آرزویشان حفظ شود چرا؟! نسل سوم و چهارم بیشتر مسئولان را نزد میدانند چرا برخورد نمیشود؟ باید مجازات و برخورد شود تا ابن نظام مقتدر انقلاب پوینده در حال حرکت به راه خود ادامه و جهان را متحیر کرده و عده قلیل ضربه بزنند و سواستفاده کنند.
آبنوش با اشاره به دستگیری در فتنه ۸۸ گفت: ما در این دستگیری‌ها از بهاییان، درفش کاویانی، ملی گراها، نهضت آزادی، منافقین، اصلاح طلب ها، کمله ودموکرات وخباط ودموکرات کردستان و سلطنت طلب‌ها داشتیم که زیر یک چتر بودند و مشکل اصلی آن‌ها ولایت فقیه بود و تحت عنوان تقلب به خیابان‌ها ریختند و الان پشیمان هستند و تصور میکردند مردم با آن‌ها هستند و زود خودرا لو دادند.
وی با اشاره به فتنه جدید و رسوخ در نظام بیان کرد: ما از مجلس نظارت میخواهیم پرونده‌های بسیاری در کمیسیون اصل نود وجود دارد چرا رسیدگی نمیشود چرا ملاحظه کاری میشود، مردم ایستادند و عد‌های دنبال خوردن هستند، فتنه ۸۸ بهقصد اصل ولایت فقیه بود که ایران الگوی آزادگان عالم در سایه سار وجود ولایت است.
آبنوش با بیان اینکه تحت لوای اصلاح طلب معترض فتنهگر درست کردند گفت: فاسدین هم با این‌ها هستند و فرق نمیکند، چون خیانت کرده و جلوی رشد اقتصادی را گرفتند و تحریم چند برابر شد، باید فتنهگر و هدف او را بشناسیم، آنهاازبلند شدن شماعصبانی می شوند، کشوری که همه چیز دارد ثروت و فکر و جوان و آب دارد باید مشکلات نداشته باشد، اما مدیران نفوذی با تغییر بعد از فتنه ۸۸ در گلوگاه اقتصادی قرار گرفتند و مجلس باید نظارت کند تا سواستفاده نشود، نانجیب آن است که با رای مردم به موقعیت رسیده و کار انجام نمیدهد و تلاش دارند نارضایتی مردم را ایجاد کنند و باید هوشیار باشیم و آگاهی بخشی کنیم و باید ریش‌های از گردنه عبور کنیم تا خون‌ها دست مایه توطئه فتنهگران شود.
وی با اشاره به رئیس دفتر خاتمی گفت: ما اسناد داریم که این آقا از عربستان و قطر و بحرین پول گرفته است برای چه این پرورش دهندگان داعش به ما پول بدهند، چرا فکرمی کنید مردم فراموش کردند، اصلاح طلبی با پول وهابی چه معنا دارد؟ اصلاح طلبی و فتنه و له کردن مردم و منافع آن‌ها را بالا کشیدن چه معنا دارد؟!
آبنوش با بیان اینکه ۴۰ سال انقلاب کردیم و در این مدت بیست سال اصلاح طلبان حاکم بودند پس کو این اصلاح طلبی؟ ما در کنار انقلاب و اسلام وولایت هستیم و اهل کیسه دوختن نیستیم و به شما نصیحت میکنیم به مردم خدمت کنید و درست عمل کنید و از دستگاه قضا میخواهیم قاطع عمل کنند و نمایندگان نظارت عملی کنند و بدون رودربایستی و از جنس مدرس.
وی با اشاره به ملاقات خاتمی با جرج سوروس صهیونیست اظهار کرد: در این ملاقات محرمانه خاتمی میگوید ایلام برای صدر اسلام بوده نه الان وجواب گو نیست وما ارزش‌های شما را قبول داریم، اما ولایت فقیه مزاحم است، اما این‌ها اعلام نکردن این حرف‌ها را نزدند.
آبنوش تاکید کرد: فرزند ناخلف اصلاح طلبی شد فتنه ۸۸، فتنه نمرده است و باید مراقب باشیم، سه ستون قدرت را داریم و رکن چهارم دست دولت و مجلس است که باید درست شود، ثروت است، اما مدیریت نیست و اگر این ستون درست شود برای اولین بار ابرقدرت اسلامی تشکیل میدهیم.
وی افزود: همه فشار دشمن فشار بر معیشت مردم است، نباید با دشمن برفشار به مردم همراهی کنیم و مشکلات ایجاد کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار