خبرهای داغ:
جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر شاهرود:

کمیته امر به معروف و نهی از منکر در همه ادارات شاهرود شکل می‌گیرد

جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود گفت: کمیته امر به معروف و نهی از منکر در همه ادارات شاهرود شکل می‌گیرد.
کد خبر: ۸۹۸۲۶۵۸
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدمحمدرضا هاشمی فرماندار و جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود پنج‌شنبه‌شب در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود در دفتر امام جمعه این شهر که در بزرگداشت دهه مبارک فجر برگزار شد، ضمن تقدیر از مسؤولان ستاد در خصوص موفقیت‌های اخیر با اشاره به ابلاغ جدید در جلسه فرمانداران اظهار داشت: قرار است طبق ابلاغ جدید، کمیته امر به معروف و نهی از منکر در همه ادارات شکل بگیرد و فرمانداران به‌صورت دوره‌ای با هم نشست داشته باشند و گزارش پیشرفت کار خود را ارائه دهند.
حمید دامغانی، فرمانده سپاه ناحیه شاهرود و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان نیز در سخنانی با اشاره به دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: جغرافیای هدف ایام‌الله دهه فجر و اجراشدن آن در بعضی از ادارات به‌صورت ویژه‌تر انجام می‌شود و در ۱۹ بهمن‌ماه همه طلایه‌داران، یاوران و یادآوران شرکت می‌کنند و برنامه راهپیمایی ۲۲ بهمن هم با در نظر گرفتن جوانب با انسجام خاص و به‌کارگیری گروه‌های هدف برگزار می‌شود.
علی شاهینی، رئیس دانشگاه پیام نور شاهرود نیز در این جلسه الگوبرداری از سیره حضرت فاطمه (س) در این ایام و ولایت‌پذیری آن حضرت را در برنامه‌ها خواستار شد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیری شاهرود با اشاره به برنامه ۱۹ بهمن‌ماه گفت: با توجه به تفاهم‌نامه با مرکز استان با توجه به ظرفیت‌های موجود و هماهنگی‌ها برگزار می‌شود و برنامه یادواره شهدا دیزج در امامزاده محمد (ع) و برنامه‌های قرآنی در این حرم مطهر اجرا خواهد شد.
حمید باباخانی، مدیر آموزش و پرورش شاهرود نیز در این جلسه بر همکاری مدیران و دانش‌آموزان در برنامه‌های دهه فجر در مدارس تأکید کرد و پیشنهاد داد به‌عنوان نمونه دو مدرسه دخترانه و پسرانه کار سازمان‌دهی طرح یادآوران امر به معروف و نهی از منکر اجرا شود و این کار در ۱۹ بهمن‌ماه اجرایی شود.
حجت‌الاسلام سیدرضا مرتضوی، مسؤول تذکر لسانی و کتبی ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود هم عنوان کرد: خدمت به مردم بزرگ‌ترین مرگ بر آمریکاست و خدمت به مردم بزرگ‌ترین امر به معروف و نهی از منکر است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار