خبرهای داغ:
امام جمعه همدان:

ملت ایران به برکت دیانت خود در همه میدان‌ها پیروز است

امام جمعه همدان گفت: ملت ایران به برکت دیانت خود در همه میدان‌ها پیروز هستند و برای اینها شکست معنا ندارد.
کد خبر: ۸۹۸۹۷۷۲
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱

ملت ایران به برکت دیانت خود در همه میدان‌ها پیروز استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته در حسینیه امام خمینی(ره) شهر همدان افزود: ما باید قدردان همدلی، برادری و انسجام ملت ایران باشیم و اجازه ندهیم دشمنان کوچکترین خدشه ای به این برادری و همبستگی وارد کنند.

وی با بیان اینکه جمعیت کثیری از اقشار مختلف در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند و حماسه ای بی نظیر آفریدند، ادامه داد: برای پوشش خبری این راهپیمایی باشکوه بیش از 600 خبرنگار و عکاس از سراسر دنیا آمدند تا این حماسه را ضبط و منعکس کنند.

امام جمعه همدان اضافه کرد: با وجود اینکه دشمنان چشم دیدن اتحاد و همدلی ملت ایران را ندارند اما حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن بازتاب جهانی عجیبی داشت.

وی با بیان اینکه باید از خود بپرسیم چه چیز این جمعیت میلیونی با آن همه عشق، ارادت و ایمان را به هم پیوسته است و موجب می شود میلیون ها انسان، یک فریاد بزنند، اظهار کرد: این رشته محکمی که این جمعیت را به هم یکپارچه کرده چیست که ملت ایران دارند و دیگر امت ها از آن بی بهره هستند.

محمدی گفت: ملت ایران به برکت دیانت خود در همه میدان ها پیروز هستند و برای اینها شکست معنا ندارد.

وی با بیان اینکه دنیا مات و مبهوت اتحاد ملت ایران مانده اند گفت: عزت، شرف و استقلال ملت ایران به برکت دیانت حق طلبانه آنها است و چنگ زدن به حبل المتین الهی و پیروی از ولایت فقیه نعمتی است که ایران اسلامی دارد اما دیگر کشورها از آن محروم هستند.

امام جمعه همدان تاکید کرد: امروز نوبت کارگزاران و مسئولان است که حقوق برادران و خواهران دینی خود را با عزت و احترام ادا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار