مسئول منابع سرباز سپاه استان بوشهر خبر داد:

حضور 300 سرباز سپاه استان بوشهر در آزمون مهارت‌آموزی کشوری

معاون منابع سرباز سپاه استان بوشهر گفت: هم‌زمان با سراسر کشور، آزمون مهارت‌آموزی در استان بوشهر و با حضور 300 سرباز برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۹۹۰۳
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۶

به گزارش خبرگزاری از بوشهر، اکبر میمنی پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری آزمون مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه سپاه استان بوشهر، اظهار داشت: همه سربازان این مرز و بوم تحت امر ولایت‌فقیه آماده جان‌فشانی و دفاع از مرز‌های آبی و عقیدتی نظام هستند.

وی با تاکید بر این که سرباز موفق برای موفقیت و سربلندی کشورش دانش و مهارت‌های لازم را به شکل کاربردی یاد می‌گیرد، ادامه داد: توانمندشدن سربازان در رشته‌ها و حرفه‌های مختلف فنی و مهارتی در اولویت برنامه‌های سپاه بوشهر است.

معاون منابع سرباز سپاه استان بوشهرفعالیت‌های سربازان در عرصه‌های مختلف سپاه را موجب برکات فراوان ارزیابی کرد و گفت: سربازان وظیفه به عنوان سرانگشتان نیروهای مسلح، مسئولیت سنگینی را در اجرای ماموریت اصلی نیروهای مسلح بر عهده دارند.

میمنی با اشاره به این که خوشبختانه در این زمینه تعاملات خوبی بین سپاه امام صادق(ع) و فنی و حرفه‌ای استان بوشهر وجود دارد، بیان کرد: خوشبختانه در تمام عرصه­‌ها تعاملات گسترده‌­ای ما بین سپاه و فنی و حرفه‌ای استان بوشهر وجود دارد که سبب پیشرفت‌­های فراوانی در انجام مأموریت‌­های سربازان شده است.

وی تاکید کرد: جامعه‌ای که از مهارت برخوردار باشد قدرت او افزایش می‌یابد و تحریم‌های مختلف حتی حمله نظامی او را از پای در نخواهد آورد.

وی با بیان این که 300 نفر از سربازان استان بوشهر در دوره‌های آموزشی اچ اس سی، مدیریت دانش‌رفتاری، صنایع ساختمان و کارآفرینی حضور داشته‌اند، افزود: این دوره آموزشی فشرده 60 روز به طول انجامید.

معاون منابع سرباز سپاه استان بوشهر گفت: آزمون این دوره به شکل هماهنگ در سراسر کشور و در استان بوشهر در همه شهرستان‌ها با حضور 300 سرباز برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار