خبرهای داغ:
امام جمعه همدان عنوان کرد

سکوت بوق‌های حقوق بشر در شهادت حافظان امنیت طی اغتشاشات اخیر

امام جمعه همدان با اشاره به اغتشاشات اخیر در تهران گفت: اگر یک نفر از آن سو کشته می‌شد در بوق و کرنا می‌کردند و وااسفا و وامصیبتا به راه می‌انداختند اما اکنون که سه نیروی حافظ امنیت برای ممانعت از خونریزی به شهادت رسیدند هیچ صدایی از بوق‌های به اصطلاح حقوق بشر در نمی‌آید.
کد خبر: ۸۹۹۲۲۴۲
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵

سکوت بوق‌های حقوق بشر در شهادت حافظان امنیت طی اغتشاشات اخیربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته همدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: دین مبین اسلام به جایگاه و کرامت انسان نگاهی بسیار والا دارد اما متاسفانه دنیای غرب جایگاه متعالی انسان را بسیار تنزل داده است.

وی با بیان اینکه اگر انسان برای مرتبه و کرامت نفس خود ارزش قائل باشد به سوی انجام گناهان نمی‌رود، افزود: بر اساس روایات مال و جان مومن دارای احترامی بسیار است که حتی شکستن نماز برای حفظ آن جایز شمرده شده است.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه همین روزها مصادف با بزرگداشت حاج ملاهادی سبزواری است که اسباب تربیت 200 تا 300 شاگرد مبارز شد، گفت: او در شرح دعای جوشن کبیر حدیثی نقل کرده که حقیقت انسانیت انسان، بزرگترین حجت است و حقیقت انسان صورت و فهرست تمام موجودات و انسان لوح محفوظ حکمت خداست.

وی با بیان اینکه بر اثر تربیت غلط در آمریکا فرد دیوانه‌ای اسلحه برداشته و 20 نفر را کشته است، گفت: آن وقت رئیس جمهور نادان آن کشور می‌گوید به معلمان هم اسلحه بدهید؛ دلیل این حرف آن است که چون انسان در آمریکا به اندازه یک پشه قیمت ندارد و فرد جانی دیوانه را دو سال زندانی می‌کنند.

محمدی با اشاره به اغتشاشات اخیر در تهران که افرادی خود را عارف و اهل سلوک می‌خواندند و در عین حال موجب شهادت حافظان امنیت شدند، گفت: باید به حکم دین این افراد محاکمه و قصاص شوند چراکه اگر یک نفر از آن سو کشته می‌شد در بوق و کرنا می‌کردند و وااسفا و وامصیبتا به راه می‌انداختند اما اکنون که سه نیروی حافظ امنیت برای ممانعت از خونریزی به شهادت رسیدند هیچ صدایی از بوق‌های به اصطلاح حقوق بشر در نمی‌آید.

وی با قدردانی از خویشتن‌داری نیروهای انتظامی و امنیتی در برخورد با اغتشاش‌گران گفت: در این آخرالزمان باید مراقب فرزندان و خانواده خود باشیم که جهان بسیار جای نامناسبی شده است و تنها راه نجات تمسک به اهل بیت پیامبر(ص) است.

امام جمعه همدان با بیان اینکه اوضاع جنایاتی که در جهان رخ می‌دهد از جنگل بدتر شده و در همه جا خون و خونریزی ادامه دارد، گفت: یک میلیون نفر در فرانسه تظاهرات می‌کنند که ما خانواده می‌خواهیم چون خواهر، برادر و خانواده ندارند، این افراد بهترین گزینه برای جنایتکار شدن هستند.

وی با بیان اینکه در جامعه باید عدالت و دستگیری و کمک به همنوعان و رفع مشکلات مورد توجه باشد، گفت: اهتمام در راستای حل مشکل ازدواج جوانان، اشتغال و بیکاری بر همه مومنان ضرورت دارد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار