خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود:

چهارشنبه سوری آرام درشاهرود/تقدیر از شهروندان فهیم شاهرودی

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود چهارشنبه سوری امسال را یکی از آرامترین چهارشنبه های آخر سال درشاهرود نامید.
کد خبر: ۹۰۰۰۰۴۵
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ سید مجتبی اشرفی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود چهارشنبه سوری امسال را یکی از آرامترین چهارشنبه های آخر سال در شاهرود نامید.
وی ضمن تقدیر از همه ارگانها و سازمانهایی که در راستای چهارشنبه ای ایمن و بدون خطر تلاش کردند گفت: مردم فهیم شهرستان شاهرود نیز باهمکاری بسیار خوب با نیروی انتظامی از مخاطرات وحوادث ناگوار این روز پیشگیری نموده و ضمن اجرای خواسته پلیس در خصوص برگزاری محله محور این مراسم سنتی به استقبال بهاری ایمن و بی خطر رفتند.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود یک مورد حادثه و صدمه وارده به یک کودک ۵ساله را تنها حادثه تلخ شب گذشته دانست و افزود: با تلاش تیم پزشکی و اقدامات درمانی خوشبختانه این طفل خردسال نیز از وضعیت مطلوبی برخوردار است.
اشرفی در پایان نقش رسانه ها را در راستای اطلاع رسانی فراگیر و بیان هشدارهای لازم به شهروندان نقشی بسیار موثر دانست و با تقدیر از همه خبرنگاران اعم از صداوسیما، روزنانه ها، سایتها، کانالهای فضای مجازی و... گفت: با این وفاق و همدلی بی نظیر مردم با پلیس به یاری حق تعالی نوروز ۹۷ را با شعار آرامش بهاری بانظم و امینت به استقبال بهاری ایمن خواهیم رفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها