خبرهای داغ:
دادستان شاهرود؛

سومین جرم پرونده ساز در شاهرود ناشی از توهین‌های لفظی و ناسزاگویی

دادستان شاهرود گفت: هم اکنون سومین جرم پرونده ساز در شاهرود ناشی از توهین‌های لفظی و ناسزاگویی است و اکثر درگیری‌های منجر به قتل در شاهرود ناشی از فحاشی است
کد خبر: ۹۰۰۸۷۳۰
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حسین رجبی در کارگاه آموزشی خانواده دبستان شهید باکری شاهرود با موضوع "پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی" که نمازخانه این مدرسه برگزار شد با هشدار به خانواده‌ها که بیش از ۶۰۰.۰۰۰ هزار کانال فارسی زبان در فضای مجازی فعال هستند افزود: دانش آموزان را باید با خطرات فضای مجازی آشنا کرد تا در دام افراد سود جو گرفتار نشوند.
وی ادامه داد: فرزندان ما آینده سازان ما هستند، آن‌ها را از آسیب‌های اجتماعی دور نگه داریم.
دادستان شاهرود با این تأکید که هم اکنون سومین جرم پرونده ساز در شاهرود ناشی از توهین‌های لفظی و ناسزاگویی است و اکثر درگیری‌های منجر به قتل در شاهرود ناشی از فحاشی است از همه خواستند با کنترل خشم و پرهیز از بکار بردن الفاظ رکیک و توهین آمیز سلامت خود و جامعه را بخطر نیاندازند.
وی خاطر نشان کرد: علی رغم کاهش ۴۳ درصدی ورودی زندانیان در سال‌های اخیر هم اکنون ایران نسبت به جمعیت خود در آمار زندانیان در جهان رتبه هشتم، در آسیا رتبه چهارم و در میان کشور‌های اسلامی رتبه دوم را داراست.
دادستان شاهرود توصیه کرد: در خصوص سرویس مدارس نظارت کافی از سوی خانواده و مسئولین مدرسه اعمال شود.
در پایان جلسه، والدین در دیدار خصوصی با دادستانی مسائل خود را مطرح کردند.
گفتنی است به ابتکار حراست مدیریت آموزش و پرورش شاهرود، حضور دادستان در مدارس با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برنامه ریزی میشود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها