خبرهای داغ:
مدیر سیاسی نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع):

بازنگری آمریکا در برجام تحقق وعده انتخاباتی ترامپ به پاره کردن آن است

مدیر سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ32 انصارالحسین(ع) همدان گفت: بازنگری برجام، تحقق وعده انتخاباتی ترامپ است و آمریکا هرگز نفع دهی بدون امتیازگیری بیشتر را نخواهد پذیرفت.
کد خبر: ۹۰۱۱۸۴۸
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰

بازنگری آمریکا در برجام تحقق وعده انتخاباتی ترامپ به پاره کردن آن استسجادی مهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: رفتار کنونی آمریکا در قبال برجام،کاملاً راهبردی و از پیش تعیین شده بوده و جای هیچ‌گونه تعجب و نگرانی از این رفتارها وجود ندارد.

وی افزود: بازنگری و بازتولید برجام، به نوعی تمسخر جامعه جهانی ا ست و در این صورت قطعاً بسیاری از کشورها موضع گرفته و جمهوری اسلامی نیز از این معاهده یک‌جانبه خارج خواهد شد.

مدیر سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ32 انصارالحسین(ع) همدان تصریح کرد: بازنگری برجام، تحقق وعده انتخاباتی ترامپ است و آمریکا هرگز نفع دهی بدون امتیازگیری بیشتر را نخواهد پذیرفت.

وی همچنین در موضوع محدودیت پیام‌رسانهای خارجی بیان داشت: پیام رسان خارجی، در طول چند سال حضور در ایران، از عوامل اصلی شیوع فساد و فحشا، آسیب‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، لجن‌پراکنی و بی‌ثبات‌سازی جامعه بوده و رفع انحصار آنها سیاست درستی است که دولت باید از آن حمایت کند.

سجادی‌مهر گفت: باید با فرهنگ‌سازی و همراهی دولت و ملت و رسانه‌های ملی، پیام‌رسان‌های داخلی تقویت شوند ضمن اینکه شرکت‌های سازنده آنها نیز باید کیفیت این برنامه‌ها را ارتقاء دهند تا هیچ کمبودی نسبت به برنامه خارجی نداشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات