خبرهای داغ:
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد

مبل و منبت ملایر بستری برای رقابت در بازارهای جهانی

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با حمایت از ظرفیت‌های منطقه‌ای میسر می‌شود، گفت: مبل و منبت ملایر نه تنها مزیت منطقه‌ای و ملی بلکه بستری برای رقابت در بازارهای جهانی است.
کد خبر: ۹۰۱۵۷۸۴
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۴

مبل و منبت ملایر بستری برای رقابت در بازارهای جهانیبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، محمد کاظمی در نشست با مدیران عامل صندوق کارآفرینی شرکت شهرک‌های استان همدان و تولیدکنندگان مبل و منبت شهرستان ملایر که با هدف بررسی مشکلات این حوزه و اقدامات صورت گرفته در خصوص ایجاد بسترهای لازم در مسیر توسعه اقتصادی ملایر بر پایه محصولات بومی برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات انجمن مبل و منبت در این عرصه، رونق گرفتن بازار مبل و منبت را پشتوانه ای محکم برای ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان دانست.

وی با بیان اینکه باید در شأن پایتخت منبت ایران تلاش کنیم، افزود: امکانات کنونی برای حمایت از صنعت مبل ملایر و معرفی پایتخت منبت ایران، اندک است و لزوم همراهی و همفکری همه دست اندرکاران برای سرعت بخشیدن به این روند ضروری است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ماحصل این جلسه را مطلوب دانست و از پذیرش قراردادهای خرید زمین در شهرک صنعتی مبل و منبت ملایر به عنوان ضمانت اولیه تسهیلات ساخت به فعالین این حوزه خبر داد.

وی کاهش موانع پرداخت تسهیلات بانکی به تولیدکنندگان را امری ضروری در رونق اقتصادی کشور دانست و ابراز امیدواری کرد با تلاش‌های صورت گرفته، فرصت مضاعفی برای فعالیت کارآفرینان فراهم شود.

کاظمی با بیان اینکه تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با حمایت از ظرفیت‌های منطقه‌ای میسر می‌شود، گفت: مبل و منبت ملایر نه تنها مزیت منطقه‌ای و ملی بلکه بستری برای رقابت در بازارهای جهانی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات