خبرهای داغ:
امام جمعه شاهرود:

امروز دولت باید جنگ اقتصادی را باور و آرایش جنگی به خود گیرد/ارتش و سپاه پشت سر دولت و ارکان نظام ایستادند

امام جمعه شاهرود ارتش و سپاه پشت سر دولت و ارکان نظام ایستادند گفت: امروز دولت باید جنگ اقتصادی را باور و آرایش جنگی به خود گیرد و از هرگونه اختلافی به طور جد پرهیز کند.
کد خبر: ۹۰۳۲۹۱۹
|
۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی در خطبه‌های نماز جمعه شاهرود در مصلای مدرسه قلعه این شهر بابیان اینکه باید نسبت به دشمنان داخلی هوشیار بود، افزود: متاسفانه غرب قبله برخی‌ها خواص شده است و به دنبال سازش با دشمن هستند، از بیت المال ملت استفاده کرده و برای ما نسخه می‌پیچند که باید با آن‌ها برخورد جدی شود.
امینی بابیان اینکه بالا بردن قدرت چانه‌زنی ایران برای کشور‌های عهدشکن یک ضرورت است، تصریح کرد: ارتش و سپاه پشت سر دولت و ارکان نظام ایستادند و در شرایطی که برخی یاران رئیس جمهور به دنبال پیاده شدن از قطار و لطمه زدن به دولت هستند و شعار استیضاح را مطرح می‌کنند باید دولت را حمایت کرد.
وی افزود: امروز دولت باید جنگ اقتصادی را باور و آرایش جنگی به خود گیرد و از هرگونه اختلافی به طور جد پرهیز کند، زیرا قطعا با وحدت و انسجام، ملت ایران پیروز هستند.
امینی بابیان اینکه جنگ تمام عیار اقتصادی امروز توسط کفار و غفلت برخی دولت‌های اسلامی در منطقه برای ضربه زدن به معیشت مردم قابل تامل است، بیان کرد: هیچ مسئولی نباید منکر مشکلات اقتصادی بوده و آن را توجیه کند، امروز متاسفانه برخی خودی‌ها طوری مسائل را جلوه می‌دهند که انگار بحران بسیار جدی است.
وی بابیان اینکه دشمن می‌خواهد ناامیدی را برای ایجاد شکاف بین مردم و نظام در جامعه حاکم کند، افزود: دشمن به دنبال فرصتی برای ایجاد آشوب و اغتشاش برای پیاده‌سازی اهداف خود است، مراحل سخت‌تر از این را در دوران دفاع مقدس پشت سر گذراندیم لذا مشکل‌داریم، اما بحران نداریم.
امام جمعه شاهرود ضمن اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دانشکده افسری امام صادق (ع) تهران بابیان اینکه دشمن به دنبال پیچیدن نسخه‌های اقتصادی برای ما است، ابراز داشت: در جنگ اقتصادی که علیه ایران شروع‌شده است برخی با بی‌دقتی سرباز دشمن شده‌اند.
امینی بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب بیش از ۱۰ سال نام‌های اقتصادی بر شعار سال می‌گذراند و تاکنون به آن توجه لازم را نداشته‌ایم، تصریح کرد: با گران شدن ارز و سکه عده‌ای برای خرید به سمت آن هجوم بردند و این دقیقا همان طعمه‌ای است که دشمن برای به دام انداختن اقتصاد ما پهن می‌کند لذا اگر چیزی گران شد نباید خرید، ارز نان شب نیست.
وی بابیان اینکه تقویت مؤلفه‌های قدرت و استفاده به هنگام از آن می‌تواند ما را در برابر نسخه بیگانگان مصون نگه دارد،  افزود: ملت و مردم باید اهل صبر و تقوا باشند و به دشمن اعتماد نکنند، نسخه استقامت و مقاومت می‌تواند عزت ما را حفظ کند.
امام جمعه شاهرود بابیان اینکه مسئولان نباید در سخنرانی‌های خود زمینه سوء استفاده دشمن را فراهم کنند، اظهار کرد: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی است، اما آیا در شرایط نا امنی تمام مشکلات برطرف خواهد شد؟ قطعا معضلات افزون‌تر می‌شود لذا بازاریان و اصناف کاملا باید در این مقوله هوشیار باشند.
امینی بابیان اینکه حل مشکلات نیازمند همکاری همه قوا است، تصریح کرد: مدیریت صریح و صادقانه می‌تواند ما را از این بحران نجات دهد همان طور که در پالایشگاه ستاره خلیج فارس و تامین آب شرب مردم خرمشهر با تکیه‌بر ظرفیت‌ها و اهتمام به متخصصان مشکلات برطرف شد لذا امروز نیز در هر مسئله‌ای قادر به حل آن خواهیم بود.
وی بابیان اینکه نباید چشم امید ما به اروپا و آمریکا باشد، افزود: بار‌ها این راه را آزمودیم که با اتکا به بیگانگان چیزی عاید ما نخواهد شد، دشمنان هیچ‌گاه دلسوز ما نبودند و امروز باید به توان‌مندی‌های داخل توجه کرده و از اعتماد و التماس به استکبار پرهیز کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها