در جلسه پشتیبانی اردوهای جهادی شهرستان دلیجان مطرح شد:
عضو بسیج سازندگی سپاه دلیجان گفت : تفکر جهادی نیاز مدیران جامعه در شرایط حساس بوده و تا به حال گره از بسیاری از مشکلات ما باز نموده است.
کد خبر: ۹۰۳۳۰۶۸
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از دلیجان ؛ مهندس علی ابراهیمی عضو بسیج سازندگی سپاه دلیجان از برگزاری کمیته پشتیبانی اردوهای جهادی با حضور مسئولین شهرستان خبر داد.

ابراهیمی برنامه ریزی برای هرچه موثر تر برگزار شدن اردوهای جهادی را از اهداف این جلسه عنوان کرد و گفت : همه مسئولین بر این باورند که اردوهای جهادی طی سال های گذشته رضایتمندی و خشنودی مردم را به همراه داشته و توانسته کارهای بزرگی با همت جوانان خوش فکر و با استعداد انجام دهد.

این جهادگر بسیجی گفت : تفکر جهادی نیاز مدیران جامعه در شرایط حساس بوده و تا به حال گره از بسیاری از مشکلات ما باز نموده است.

ابراهیمی افزود: کارنامه درخشان  فرهنگ جهادی حاکی از آن است که وجب به وجب نقاط دورافتاده و ناشناخته و محروم این مرز و بوم مزین به تلاش و پیکار جهادگران  است.

وی در پایان گفت : بسيج سازندگي به دنبال اين است كه فرهنگ خدمات‌رساني را در بين آحاد مختلف جامعه نهادينه كند و از ظرفيت‌هاي مجموعه دولتی و مردمی كه در شهرستان  وجود دارد، استفاده و چهره محرومیت را از مناطق محروم شهرستان ببرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات