خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه فامنین خبر داد

برگزاری طرح جوانه‌های صالحین در 14 پایگاه محلات فامنین

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه فامنین گفت: طرح جوانه‌های صالحین در 9 پایگاه محلات برادر و پنج پایگاه محلات خواهر در سطح شهرستان فامنین برگزار می‌شود که از یکم تیر ماه شروع شده و تا 25 شهریور ماه نیز ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۰۳۳۶۹۲
|
۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰

برگزاری طرح جوانه‌های صالحین در 14 پایگاه محلات فامنینحجت‌الاسلام محمود رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین اظهار کرد: جوانه‌های صالحین امسال با شعار «رشد و بالندگی در سایه سار قرآن و مسجد  با شعار حمایت از کالای ایرانی» برگزار می‌شود که برنامه‌ریزی برای تبیین و توجیه شعار سال از اولویت‌های این طرح است.

وی عنوان کرد: جامعه هدف این طرح تمام افراد جامعه به خصوص جوانان و نوجوانان با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و جذب آنان در فصل تابستان برای ادامه حضور در سایر فعالیت‌های بسیج در سایر فصول است.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه فامنین ابراز داشت: تعداد 9 پایگاه محلات برادر و پنج پایگاه محلات خواهر مجری این طرح در سطح شهرستان هستند کا از یکم تیر ماه شروع شده و تا 25 شهریور ماه نیز ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: نامگذاری این طرح در هر پایگاه به نام یکی از شهدای آن پایگاه در راستای شناساندن شهدا به نسل جوان صورت می‌گیرد.

رضایی گفت: این برنامه در قالب دو کلاس اختیاری و ضروری تعریف شده که کلاس ضروری شامل برنامه‌های قرآنی، اردویی، تفریحی و کلاس‌های علمی آموزشی است و کلاس‌های اختیاری نیز شامل برنامه‌های تاثیرگذار و انگیزشی به فراخور امکانات هر پایگاه است.

وی در پایان افزود: مسجد محوری مهمترین معیار در اجرا، رصد و امتیازدهی جوانه‌های صالحین خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار