پزشک جهادگر دلیجانی در گفت و گو با بسیج:

افتخار میکنم که با حضور در مناطق محروم موجب شادی دل محرومان می شوم

دکتر رضایی پزشک جهادگر دلیجانی در گفتگو با بسیج از چرایی حضور در تیم پزشکی بسیج سازندگی و لذت خدمت رسانی به محرومان صحبت کرد.
کد خبر: ۹۰۳۳۹۲۷
|
۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۶

دکتر رضایی پزشک جهادگر دلیجانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از دلیجان ، از چرایی حضور در تیم پزشکی بسیج سازندگی و لذت خدمت رسانی به محرومان صحبت کرد.

رضایی گفت : زمانی که از ازدحام و شلوغی شهر خارج می شوم و در روستاهای محروم ،سادگی و نجابت مردم و صمیمیت بین آنان را مشاهده میکنم خستگی از تنم میرود و احساس نشاط در درونم ایجاد می شود.

این پزشک جهادگر ادامه داد : اما علت حضورم در این اردوها شیرینی لبخندی است که بعد از خبر دار شدن اهالی روستا از حضور تیم پزشکی بر لبان مردان و زنان زحمت کش می نشیند و رنج محرومیت را از چهره ی آنان پاک میکند

وی با اشاره به فعالیت چند ساله ی خود در این اردوها گفت: به همکاران خود توصیه می کنم حتی اگر برای یکبار هم شده در این اردوها حضور یابند و لذت خدمت به محرومین را از نزدیک احساس کنند.

این بسیجی جهادگر خاطرنشان کرد: علاوه بر خدمات درمانی و ویزیت روستائیان، توزیع رایگان دارو نیز در این مناطق محروم انجام شد.

رضایی در پایان از زحمات سایر جهادگران بسیج سازندگی که فرصت را برای جامعه ی پزشکی فراهم می کنند تا در مناطق محروم خدمت رسانی کنند قدردانی کرد و اجرای بیشتر این برنامه ها را موجب شادی دل محرومان و از بین رفتن محرومیت در مناطق دورافتاده دانست.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار