امیر حسین اکرمی گفت: نمونه ی اردوهای جهادی در هیچ کجای دنیا وجود ندارد که مردم به صورت خود جوش از کار و زندگی خود دست بردارند و برای هدفی بالا تر که همان دست گیری از محرومان است در شرایط سخت و نبود امکانات رفاهی تلاش کنند.
کد خبر: ۹۰۳۶۶۰۶
|
۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲

امیر حسین اکرمی فرمانده پایگاه بسیج ولایت دلیجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از دلیجان ، توانمندی بسیج برای خدمت رسانی و رفع محرومیت ها را بی نظیر توصیف کرد و گفت : طی سالیان گذشته هر زمان در اردوهای جهادی بسیج سازندگی حضور داشتم از نزدیک شاهد روحیه ی جهادی و وظیفه شناسی بسیجیان بوده ام.

اکرمی گفت: اقشار مختلف بسیج در کنار هم ظرفیتی عظیم پدید می آورند که با حضور در یک منطقه محروم می توانند پاسخگوی مشکلات پزشکی و درمانی ، عمرانی و آموزش های علمی مردم باشند.

این فرمانده پایگاه افزود : البته این امر مستلزم حمایت و پشتیبانی ادارات و دستگاه های دولتی مسئول نیز هست تا بتوان اثرگزاری فعالیت های جهادی را دو چندان نمود.

فرمانده پایگاه بسیج ولایت دلیجان در ادامه گفت : در این اردوها شاهد حضور جوانان از اقشار مختلف مردم هستیم که این موضوع نشان دهنده ی وجود روحیه ی کار و تلاش جمعی و همچنین علاقه مندی آحاد مختلف مردم به عمران و آبادانی کشور است.

وی در پایان خاطر نشان کرد : نمونه ی این اردوها در هیچ کجای دنیا وجود ندارد که مردم به صورت خود جوش از کار و زندگی خود دست بردارند و برای هدفی بالا تر که همان دست گیری از محرومان است در شرایط سخت و نبود امکانات رفاهی تلاش کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات