مدیر روابط عمومی سپاه دلیجان عنوان کرد :

شکست سیاست های سلطه جویانه ی آمریکا در منطقه ، علت عصبانیت ترامپ از ایران

مدیر روابط عمومی سپاه دلیجان علت کلافگی و عصبانیت دولت آمریکا را شکست سیاست های سلطه جویانه ی این کشور در منطقه و زوال روز افزون رژیم صهیونیستی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۰۳۸۸۷۰
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۶

علی قنبری مدیر روابط عمومی سپاه دلیجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری  بسیج استان مرکزی از دلیجان، علت کلافگی و عصبانیت دولت آمریکا را شکست سیاست های منطقه ای این کشور در منطقه و زوال روز افزون رژیم صهیونیستی عنوان کرد و گفت : نقشه های دولت آمریکا که به پشنوانه پول های نفتی گاو شیرده آنان یعنی عربستان برای تبدیل غرب آسیا به منطقه ای امن برای رژیم صهیونیستی طرح ریزی شده بود نقش بر آب شده و وحدت کشورهای منطقه به کابوسی هولناک برای آنان بدل گشته است.

وی در ادامه گفت : قبل از پیروزی انقلاب اسلامی غرب آسیا تحت نفوذ 100 درصدی دولت آمریکا بود و این دولت بر تمام منابع سرشار نفتی این منطقه تسلط داشت اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی کشورهای منطقه با الگو گیری از ایران اسلامی یکی پس از دیگری از سلطه ی آمریکا خارج شدند و به استقلال دست یافتند و این موضوع علت واهمه ی غرب از جمهوری اسلامی است.

مدیر روابط عمومی سپاه دلیجان در ادامه گفت : هوشمندی و درایت امام خمینی (ره) و پس از ایشان مقام معظم رهبری موجب شد تا امروز سرنوشت منطقه ی غرب آسیا به دست کشورهای حاضر در آن رقم بخورد که البته تا رسیدن به نقطه ی مطلوب و خارج شدن تمام کشورها از سلطه ی آمریکا فاصله داریم.

قنبری در پایان خاطر نشان کرد : با به خطر افتادن ماهیت رژیم صهیونیستی و شمارش معکوس فروپاشی این رژیم منحوس ، آمریکا و همپیمانانش دست به دامان گروهک های تروریستی دست پرورده ی خود همانند داعش شدند تا سقوط  رژیم صهیونیستی را به تعویق بیاندازند که البته باز هم موفق نشدند.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات