خبرهای داغ:
پنج‌شنبه هفته جاری برگزار خواهد شد

مراسم نخستین سالگرد شهادت شهید حججی در نجف آباد برگزار می‌شود

پنج‌شنبه هفته جاری مراسم گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم، محسن حججی در زادگاهش شهر نجف‌آباد برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۴۳۴۰۳
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، پنج‌شنبه هفته جاری مراسم گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم، محسن حججی در زادگاهش شهر نجف‌آباد برگزار خواهد شد.

این مراسم از ساعت ۶ عصر در محل یادمان شهدای نجف‌آباد آغاز خواهد شد و حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان و حسن رحیم‌پور ازغدی در این مراسم به سخنرانی خواهند پرداخت و میثم مطیعی، مهدی سلحشور و سیدرضا نریمانی نیز مداحان برنامه خواهند بود.

صبح جمعه ۱۹ مردادماه نیز همراه با اقامه نماز صبح و سخنرانی حجت‌الاسلام مهدوی، قرائت دعای ندبه با صدای سعید حدادیان در محل یادمان شهدای نجف‌آباد برگزار خواهد شد، لازم به ذکر است این برنامه به صورت زنده از شبکه یک و شبکه معارف صدا و سیما نیز پخش خواهد شد.

به گزارش بسیج، شهید محسن حججی از شهدای مدافع حرم و اهل نجف‌آباد اصفهان است که سال گذشته در نزدیکی مرز عراق در سوریه به دست تروریست‌های تکفیری داعش اسیر شد و پس از چند روز به شهادت رسید.

پیکر بی‌سر این شهید والا مقام در شهر‌های تهران، مشهد، اصفهان و نجف‌آباد با شکوه هر چه تمام‌تر تشییع شد و در یادمان شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.
ارسال نظرات