خبرهای داغ:
در دومین روز هفته دولت

از برگزاری جلسه بانوان دستگاه های اجرایی تا افتتاح چند پروژه در شاهرود+ تصاویر

در دومین روز از هفته دولت، جلسه بانوان دستگاه های اجرایی شهرستان با معاون استاندار و فرماندار شاهرود برگزار و چندین پروژه عمرانی افتتاح و کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۹۰۵۰۰۱۸
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در دومین روز هفته دولت، نشست بانوان دستگاه های اجرایی شهرستان به همت معاونت بانوان فرمانداری با حضور معاون استاندار برگزار و بانوان دغدغه های خود را بیان کردند.
در ادامه،۵ طرح وپروژه عمرانی در شاهرود، با حضور فرماندار؛شهردار؛اعضای شورای شهروجمعی ازمدیران وخبرنگاران این شهرستان به بهره برداری و۲طرح کلنگ زنی شد
اولین پروژه ای که با حضور معاون استاندار و فرماندار شاهرود افتتاح شد، توسعه شرکت همیار موتور واقع در شهرک صنعتی شاهرود بود که با ۱۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری، برای ۳۰ نفر ایجاد اشتغال کرد.
اجرای آسفالت میکروسرفیسینگ در کمربندی شاهرود، دومین پروژه ای بود که توسط اداره کل راه و ترابری استان سمنان و اداره نگهداری راه های اصلی و فرعی به بهره برداری رسیده و در این روز افتتاح شد.
میز خدمت، عنوان پروژه دیگری بود که به منظور ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع اجرایی شد که ازجمله خدماتی که به ارباب رجوع ارائه میشود، دریافت و ضمانت وام، کمک هزینه ازدواج، کمک هزینه کفن و دفن، برقراری حقوق و وظیفه و... می باشد که با هزینه ۲۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.
هم چنین افتتاح پروژه تعریض بلوار شهید مدرس، با طول ۸۰۰ متر و با اعتبار شش میلیارد ریال، در این روز به افتتاح رسید و شروع عملیات اجرایی پروژه اصلاح هندسی میدان امام حسین(علیه السلام)، با مساحت ۲۰ هزار متر مربع با اعتبار ریالی دو میلیارد و پانصد میلیون ریال، دیگر پروژه شهرداری شاهرود بود.
هم چنین افتتاح پروژه بهسازی مسیر بلوار با احداث رمپ پیاده روی و جاده دسترسی شمال غربی مهمانسرای جهانگردی و بازگشایی و آسفالت مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری، با طول ۸۰۰ متر و با اعتبار ده میلیارد ریال انجام شد.
کلنگ زنی موقوفه حاج محمد حسن جعفری و حاجیه خانم هاجر اخیانی با مساحت ۵۴۶ متر و مساحت اعیان تجاری و اداری ۱۵۲۴ متر، آخرین طرح از مجموعه پروژه های دومین روز از هفته دولت بود که با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود و جمعی از مسئولان انجام شد.
لازم به ذکر است برنامه های سومین روز هفته دولت شهرستان شاهرود با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود وومسئولین در بخش بیارجمند با افتتاح چند پروژه و دیدار با امام جمعه این بخش و غبارروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا و مردم خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار