خبرهای داغ:
معاون استاندار و فرماندار شاهرود تاکید کرد:

هجمه دشمن روی خانواده و نسل جوان جامعه/نقش آفرینی بانوان در سبک زندگی و مسائل اقتصادی

معاون استاندار و فرماندار شاهرود گفت: امروز در دو مسیر بیشترین کارشکنی‌ها از سوی دشمن متوجه ماست که آسیب به سرمایه‌های اجتماعی و ایجاد بحران هویت برای گسسته شدن قوام و دوام جامعه و دیگری استمرار خانواده به سبک ایرانی اسلامی است که به این مهم ضربه وارد میکنند.
کد خبر: ۹۰۵۰۱۸۰
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴
هجمه دشمن روی خانواده و نسل جوان جامعه/نقش آفرینی بانوان در سبک زندگی و مسائل اقتصادیبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمد کرم محمدی در کمیسیون امور بانوان به مناسبت هفته دولت، با حضور جمعی از بانوان فرهیخته، نخبه و کارآفرین شهرستان شاهرود در سالن ولایت فرمانداری شاهرود ضمن گرامیداشت هفته دولت و یادشهیدان رجایی و باهنر، بابیان اینکه در چندین آیه از قرآن کریم، به نقش مردم در ایجاد قدرت اشاره دارد، اظهار کرد: یکی از زمینه‌های ایجاد قدرت، توجه به خواست مردم است که این امر از ابتدای شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دیده میشود.
وی با اشاره به انتخاب جمهوری اسلامی ایران توسط مردم در همه پرسی ۱۲ فروردین ۵۸ بیان کرد: پس از آن همه پرسی قانون اساسی تدوین شد که در بسیاری از فصول آن به حضور مردم اشاره شده است و انتخابات‌ها که همواره با حضور پررنگ مردم برگزار شده اند، نشان دهنده مردم سالاری دینی درنظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
محمدی مردم را سرمایه کشور عنوان کرد و افزود: متاسفانه امروزه در دو مسیر بیشترین کارشکنی‌ها و نامهربانی‌ها از سوی دشمن متوجه ما شده است که یکی از آن‌ها آسیب به سرمایه‌های اجتماعی و ایجاد بحران هویت برای گسسته شدن قوام و دوام جامعه ماست و بحث دیگر در خصوص استمرار خانواده به سبک ایرانی اسلامی است که دارند به این مهم ضربه وارد میکنند.
وی یکی از راه‌های نفوذ دشمن را نفوذ به فرهنگ و ادبیات جوامع مختلف دانست و بیان کرد: صدمه زدن به منافع دیگران و به دست آوردن منافع خود، سیاست دشمنان در مقابل ماست که شعار نه شرقی نه غربی را سرلوحه کارمان قرار داده ایم و توانستیم در مقابل موانع پیش رو بایستیم؛ و آنچه توانست مردم ما را حول محور ولایت جمع کند، باور دینی مان بود.
فرماندار شاهرود به تلاش‌های دشمن برای براندازی این نظام، با تحمیل جنگ و ایجاد اتاق فکر و... اشاره و اظهار کرد: ما هزینه‌های زیادی را برای این انقلاب دادیم و در حالی که کشوری نوپا بودیم، با دست خالی، اما با سلاح ایمان در مقابل دشمن پیروز شدیم.
محمدی بیان کرد: دشمن دارد صدماتی را وارد میکند که یکی از آسیب‌ها در بحث خانواده و طلاق است که بیشترین آیتم موثر در طلاق، عدم توجه به خواسته‌های کانون خانواده از طریق زن و مرد است و یکی از موارد دیگری که منجر به این بحث بحرانی میشود، بحث معیشتی است. البته ما درآمد‌ها و دستاورد‌های مالی و توسعه در همه زمینه‌ها داشتیم و هر ساله شاهد رشد مثبتی بودیم که این رشد مثبت ناشی از در صحنه بودن مردم است.
فرماندار با اشاره به مسائل اقتصادی گفت: اگر انسجام باشد و، چون گذشته مقاومت کنیم و گوش به فرمان، ولی امرمان باشیم، دراین فشار‌های اقتصادی هم مانند بقیه تحریم هاوتحمیل نارسایی‌ها بر کشور، پاسخ مثبت خواهیم گرفت
فرماندار شاهرود اذعان کرد: بانوان میتوانند در بحث سبک زندگی و مسائل اقتصادی موثر و نقش آفرین باشند و حضور پررنگی در این عرصه داشته باشند؛ همانطور که از رویکرد‌های ریاست محترم جمهور هم حضور بانوان در همه بخش هاست.
معاون استاندار سمنان در پاسخ به صبحت‌های حاضران در جلسه که به بیان مطالبات و مشکلات خود پرداختند، بیان کرد: مطالبات بانوان قابل پیگیری و در حد توان شهرستان است و میتوان آن‌ها را حل کرد.
هم چنین کلیپی از فعالیت‌های کارکنان خانم، سمن ها، دهیاران و.. پخش شد و از خانم آرزو خُورسی، رتبه ۸۴ کنکور انسانی سال ۹۷ تقدیر شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها