خبرهای داغ:
نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی

ایران در بسیاری از مؤلفه‌های توسعه و پیشرفت علمی جزء ۱۰ کشور برتر دنیاست

محمدی گفت: کشور ما در بسیاری از مؤلفه‌های توسعه و پیشرفت علمی جزء ۱۰ و در برخی موارد ۵ کشور برتر دنیاست و باید در اقتصاد نیز  به جایگاه شایسته ایران دست یابیم.
کد خبر: ۹۰۵۱۹۶۵
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، داود محمدی در مراسم عصر خاطره شهدای سادات قزوین با عنوان «سلاله‌های فاطمی، حماسه علوی» که به مناسبت عید سعید غدیر خم، برگزار شد بیان کرد: در مکتب اسلام شهادت جایگاه رفیعی دارد به گونه‌ای که در قالب گفتار و کلام نمی‌گنجد.

وی ضمن اشاره به مقام والای سادات در جامعه گفت: بزرگداشت شهدای سادات حرکت شایسته‌ای است که باعث می شود به خانواده‌های این شهدای والامقام نیز ادای احترام ویژه ای شود‌. 

محمدی اظهار کرد: اگر امروز ایران اسلامی در جهان به جایگاه والایی رسیده است بی‌تردید از برکت خون شهداست.

وی با اشاره به پیشرفت‌های ایران در امور مختلف عنوان کرد: کشورمان در بسیاری از حوزه‌های علمی مانند نانو تکنولوژی، فیزیک پلاسما، موشک های دوربرد، زیردریایی، علوم سایبری و هسته‌ای جایگاه ویژه‌ای به دست آورده است که این اقتدار جهانی در نتیجه فداکاری جوانانی است که با نثار خون خود، امنیت را برایمان به ارمغان آورده اند.

محمدی تصریح کرد: کشور ما در بسیاری از مؤلفه‌های توسعه و پیشرفت علمی جزء ۱۰ و در برخی موارد ۵ کشور برتر دنیاست و باید در اقتصاد نیز  به جایگاه شایسته ایران دست یابیم.

این مسئول خاطر نشان کرد: اگر در اقتصاد دچار مشکل هستیم به این دلیل است که به مادیات تمسک جسته و از فرهنگ ایثار غافل شده‌ایم در صورتی که با اعتقاد به فرهنگ ایثار و شهادت می‌توانیم بر مشکلات فائق آییم.

در ادامه این برنامه با حضور مسوولان از تصاویر شهیدای سادات سید باقر علمی و سید مصطفی حاج سیدجوادی رونمایی شد.

گفتنی است این برنامه با همکاری حوزه هنری قزوین و سازمان فرهنگی  ورزشی شهرداری قزوین در خانه شهید بابایی برگزار شد.

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار