خبرهای داغ:
رئیس دانشکده امنیت دانشگاه امام حسین(ع):

همه‌ ما مسوولان خادم شهدا هستیم

در آستانه‌ کنگره ملی بزرگداشت 3 هزار شهید استان قزوین، یادواره شهدای شهرستان آوج برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۴۹۹۲
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، یادواره شهدای شهرستان آوج با حضور مسوولان و مردم شهیدپرور به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگر در امامزاده محمدطاهر(ع) آوج برگزار ‌شد.
این یادواره به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره‌ی شهدا، یادآوری جانفشانی‌ رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار ‌شد.
در مراسم فوق سردار مهدی صباغ رئیس دانشکده امنیت دانشگاه امام حسین(ع) مطالبی پیرامون رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا بیان کرد.
وی گفت: همه‌ی ما مسوولان خادم شهدا هستیم و در خدمت‌رسانی به این قشر معظم جامعه باید تلاش کنیم.
رئیس دانشکده امنیت دانشگاه امام حسین(ع) افزود: خانواده‌های شهدا کسانی هستند که با تقدیم عزیزان خود در هشت سال دفاع مقدس شجاعانه برابر دشمنان ایستادگی و مبارزه کردند.
صباغ افزود: امروز نیز جامعه ایثارگران پشتیبان انقلاب اسلامی هستند و در صحنه‌های مختلف به موقع حضور یافته و از آرمان‌های انقلاب حراست می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه همواره مشکلات از صدر اسلام تاکنون وجود داشته است، گفت: باید این مشکلات با مدیریت و تدابیر درست مسوولان برطرف شود و رضایتمندی مردم حاصل گردد.
رئیس دانشکده امنیت دانشگاه امام حسین(ع) افزود: در دفاع مقدس ایران حتی سیم خاردار نداشت تا برابر دشمنان مبارزه کند ولی امروز پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی از جمله موشک‌ها را دارد و در این حوزه توانمندی‌های کشور بی‌نظیر است.
گفتنی است: اهالی شهرستان آوج در طول دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس خدمات ارزشمندی را ارایه نموده که تقدیم 124 شهید از جمله آنها می‌باشد.
در این یادواره غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد استان و کارکنان بنیاد شهرستان تاکستان حضور داشتند.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها