خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان با تاکید بر تقویت روحیه بسیجی با بیان اینکه با روحیه بسیجی و جهادی از تمام تنگناها و پیچ تاریخی عبور خواهیم کرد، گفت: روحیه بسیجی باید در جامعه تقویت و در تمام زمینه‌ها به‌کار گرفته شود چراکه بسیجی و بسیجی‌پروری در تمام دوره‌ها و در تمام سختی‌ها امتحان خود را به خوبی پاس کرده است.
کد خبر: ۹۰۵۵۲۱۳
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴

با روحیه بسیجی و جهادی از تمام تنگناها و پیج تاریخی عبور خواهیم کردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ حسن برزگر امروز در رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) 2 شهرستان همدان با اشاره به دشمنی‌های شکل گرفته علیه نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: امروز که دشمنان بر این باور هستند که اجازه نمی‌دهند جشن 40 سالگی انقلاب را بگیریم، بسیجیان با قوت و اقتدار در صحنه حضور یافته‌اند.

وی در تشریح وضعیت فعلی کشور، با بیان اینکه مردم اجازه نمی‌دهند نیرنگ دشمنان کارساز شود، گفت: مردم ضمن مطالبه‌گری از مسئولین در راستای حل مشکلات، به تأسی از رهبر انقلاب درخواست تلاش مضاعف مسئولین در راستای خدمت به مردم و جامعه را دارند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به اینکه مردم خواستار کوتاه کردن دست اخلالگران اقتصادی در جامعه هستند، بر ورود مسئولین در این راستا تاکید و بیان کرد: بسیجیان نیز در کنار مردم از تمام دستگاه‌های اجرایی درخواست تلاش مضاعف و خدمت‌رسانی به مردم را دارند.

وی به نقش بسیجیان در عرصه‌های مختلف اشاره و عنوان کرد: بسیجیان در همه عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و... نقش ایفا می‌کنند.

برزگر با اشاره به راهبردهای آمریکا در راستای دشمنی با جمهوری اسلامی ایران گفت : آمریکا دیگر از حربه‌های خود و جنگ اقتصادی که علیه ایران شروع کرده ناامید است.

وی با بیان اینکه امروز دشمن نسبت به مؤلفه‌های انسجام ملی، انرژی، قدرت منطقه‌ای و بازدارندگی کشور شناخت دارد، یادآور شد: با این وجود با اعمال تحریم‌ها سعی در هم پاشیدن انقلاب دارد و بر این باور است که می‌تواند ملت ما را ناامید و منزوی کند اما نمی‌داند که ملت شهیدپرور ایران هیچ‌گاه پشت نظام خود را خالی نکرده و خیال آنها هیچ‌گاه محقق نخواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با تاکید بر تقویت روحیه بسیجی با بیان اینکه با روحیه بسیجی و جهادی از تمام تنگناها و پیچ تاریخی عبور خواهیم کرد، یادآور شد: روحیه بسیجی باید در جامعه تقویت و در تمام زمینه‌ها به‌کار گرفته شود چراکه بسیجی و بسیجی‌پروری در تمام دوره‌ها و در تمام سختی‌ها امتحان خود را به خوبی پاس کرده و بر جهانیان ثابت کرده که می‌تواند در برابر تمام مشکلات ایستادگی کند.

وی تفکر بسیجی را راهگشای برخی از مشکلات جامعه دانست و خاطرنشان کرد: اگر مسئولین با روحیه بسیجی با مشکلاتی که در حال حاضر در نظام وجود دارد، برخورد داشته باشند به طور قطع موفق خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات