خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: سران استکبار همواره به دنبال تجهیز دشمنان ایران اسلامی بوده و هستند، اما به برکت خون شهدا و راهنمایی‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم ما، همچون گذشته شکست خواهند خورد.
کد خبر: ۹۰۵۵۲۷۸
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۹

سران استکبار همواره به دنبال تجهیز دشمنان ایران اسلامی هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سردار مظاهر مجیدی در جمع بسیجیان شهرستان نهاوند در رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) 2 اظهار داشت: سران استکبار همواره به دنبال تجهیز دشمنان ایران اسلامی بوده و هستند، اما به برکت خون شهدا و راهنمایی‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم ما، همچون گذشته شکست خواهند خورد.

وی افزود: هدف این رزمایش ایجاد امید و انگیزه در بین مردم ایران و به رخ دشمن کشیدن اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: این رزمایش در قالب سه مرحله انجام می‌گیرد که امروز اولین مرحله آن برگزار شد و در مرحله دوم گروه‌های جهادی در روزهای آینده به مناطق مختلف اعزام شده و در بحث محرومیت‌زدایی به مردم خدمت خواهند کرد.

وی یادآور شد: سومین و آخرین مرحله این رزمایش، تجمع ۲۰ هزار نفری بسیجیان استان همدان است که در هفته دفاع مقدس انجام خواهد شد.

سردار مجید در بخش دیگری از سخنانش با بیان خاطرات دفاع مقدس اظهار داشت: دشمن با عملیات‌های مختلف قصد ورود به خاک ایران را داشت، اما این رشادت و ایثار نیروهای مومن و انقلابی ما بود که توطئه دشمن را خنثی کرد و در حالی که چندین کشور پشت عراق مخفی شده بودند و آنها را مسلح می‌کردند، اما آرزوی تسخیر یک قدم از خاک ایران را به گور بردند.

وی در پایان با اشاره به حضور چشم‌گیر و منظم بسیجیان شهرستان نهاوند در این رزمایش اظهار امیدواری کردند که در مراحل بعدی نیز بسیجیان حضور پررنگی داشته باشند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات