خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر مدافعان حرم را سند عزت بخش این کشور دانست و گفت: دشمنان و در راس آن آمریکا در این برهه از زمان و در آستانه فرا رسیدن محرم، به دنبال ایجاد آشوب در کشور هستند، اما بدانند که ما به برکت امام حسین(ع) یزدیان زمان را شناخته ایم.
کد خبر: ۹۰۵۵۲۶۸
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۴

مدافعان حرم سند عزت بخش کشور هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت الاسلام محمدباقر برقراری در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) 2 با بیان اینکه دشمنان همواره در آستانه ماه محرم به دنبال فتنه انگیزی و دسیسه علیه نظام و جوانان ما هستند، اظهار کرد: دشمنان در تحقق این خواسته خود همواره شکست خورده اند و امروز نیز رزمایش اقتدار راهبردی مهم برای مقابله با تهدیدهای دشمنان است.

وی اقتصاد مقاومتی، علم اندوزی و حفظ روحیه انقلابی گری را سه اصل مهم و لازمه همایش اقتدار دانست و افزود: اقتدار اقتصادی یعنی اینکه در کشور بیکار نداشته باشیم و ابتکار جوانان را نادیده نگیریم.

امام جمعه ملایر بر لزوم ادامه تحصیل بسیجیان و واجب دانستن آن تاکید کرد و ادامه داد: مسئولان باید قدردان جوانان بسیجی با این روحیه انقلابی باشند و با القاب تندرو آنان را از صحنه بیرون نکنند.

وی مدافعان حرم را سند عزت بخش این کشور دانست و بیان کرد: دشمنان و در راس آن آمریکا در این برهه از زمان و در آستانه فرا رسیدن محرم، به دنبال ایجاد آشوب در کشور هستند، اما بدانند که ما به برکت امام حسین(ع) یزدیان زمان را شناخته ایم.

برقراری با بیان اینکه آمریکا موضوع برجام و مذاکره را وسیله ای برای نفوذ قرار داده بود، افزود: تا زمانی که جوانان ولایی، انقلابی و معتقد ما در صحنه حضور دارند و صاحب علم و فناوری هستند، آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی گفت: نسل جوان باید این حوادث تاریخی را بداند، بشناسد و نگذارد جنابت های آمریکا در پیچ و خم زندگی فراموش شود؛ در غیر اینصورت در شناخت دوست و دشمن دچار اشتباه می شویم.

امام جمعه ملایر آمریکا را فرعون منطقه دانست و خاطرنشان کرد: موسی زمان امام راحل(ره) تخت و بخت فرعون ستمگر را از این کشور بیرون انداخت.

وی با بیان اینکه قدرت اسلام، قرآن و دین مافوق همه قدرت ها است، بیان کرد: فتنه آمریکا بزرگتر از فتنه ابلیس است و نمی توان آمریکا را به عنوان فرشته نجات جلوه داد.

* برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی در راستای ناامید کردن دشمنان و استکبار جهانی

فرمانده سپاه ناحیه ملایر نیز در این آیین اظهار داشت: نمایش اقتدار سپاهیان محمدرسول الله(ص) و گردان های بیت المقدس از امروز آغاز شده است و تا صبح روز 18 شهریور ادامه می یابد.

سرهنگ داود ابراهیمی ادامه داد: این رزمایش از میدان امام خمینی(ره) ملایر آغاز شد و بسیجیان با حرکت از میدان امام حسین(ع) و میدان انقلاب به سمت اردوگاه حرکت کردند.

وی برگزاری این رزمایش را در راستای ناامید کردن دشمنان و استکبار جهانی، تزریق امید در بین مردم و ایجاد شور و نشاط در بین جوانان عنوان کرد و افزود: در این مرحله 2 گردان بیت المقدس از شهرستان ملایر در رزمایش شرکت کردند.

انتهای پیام /

ارسال نظرات