خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد خبر داد

آمادگی ۲۵ گروه جهادی اسدآباد برای محرومیت‌زدایی

جانشین فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) 2 در اسدآباد گفت: 2۵ گروه جهادی به استعداد ۲۲۰ نفر آماده خدمت در ۱۲عرصه در محله پشت بیمارستان شدند.
کد خبر: ۹۰۵۵۳۷۵
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸

آمادگی۲۵ گروه جهادی اسدآباد برای محرومیت‌زداییسرهنگ امیدعلی الیاسی در گفتگو با خبرگزاری بسیج در اسدآباد با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) 2 در اسدآباد اظهار داشت: گروه‌های جهادی یکی از برکات مهم انقلاب شکوهمند اسلامی است و برکات مادی و معنوی زیادی دارد.

وی افزود: اردوی جهادی باعث خودسازی و آشنایی جدل کردن با مشکلات و قدردانی از نعمت‌های که خداوند داده و همچنین باعث درک کمک به همنوع می‌شود و این تأثیرات بر روح و قلب ما تا ابد باقی می‌ماند .

جانشین فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد ابراز داشت: 2۵ گروه جهادی به استعداد ۲۲۰ نفر آماده خدمت در ۱۲عرصه در محله پشت بیمارستان شدند.

وی با اشاره به شناسایی ۳۰ نفر از مددجویان توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) برای کارهای عمرانی به همت کمیته امداد و بسیج سازندگی اسدآباد ادامه داد: در این اردوها ویزیت رایگان پزشکی به همت شبکه بهداشت و بسیج پزشکی انجام می‌شود.

الیاسی ابراز داشت: جمع‌آوری زباله، لایروبی جداول و پاکسازی محله و فرهنگ‌سازی به همت بسیج سازندگی، برگزاری کلاس‌های مشاوره و غربالگری به همت جهادگران بهزیستی و آموزش مهارت‌ها برای اشتغالزایی به همت فنی وحرفه ای انجام می‌شود.

وی ادامه داد: سرکشی از بیماران صعب العلاج و کمک به این بیماران، راه‌اندازی میز خدمت، تعمیر روشنایی معابر، برگزاری مسابقات ورزشی نیز از جمله اقدامات اجرایی در این اردوها است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد عنوان کرد: تعمیر منزل یک نفر محروم با اعتبار ۵ میلیون تومان، آموزش به خانواده زندانیان و توزیع سبد غذایی و لوازم التحریر نیز از دیگر فعالیت‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات