خبرهای داغ:
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شاهرود خبر داد:

پذیرش بیش از ۱۷۰۰ نفر در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه صنعتی شاهرود

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شاهرود از پذیرش بیش از ۱۷۰۰ نفر در ۱۳۷ رشته مقطع کارشناسی ارشد و دکتری این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۷۱۱۳
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر ناصر گودرزی، با بیان اینکه در سال جاری میزبان بیش از ۱۷۰۰ نفر دانشجو در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری می‌باشد.
وی اظهار کرد: از روز شنبه ۱۷ شهریور ماه جاری ثبت نام ورودی‌های جدید سال ۹۷ مقطع کارشناسی ارشد و دکتری این دانشگاه آغاز شده است و تا روز پنجشنبه ۲۲ شهریور ماه ادامه خواهد یافت.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: پذیرفته شدگان با حضور در محل ثبت نام طبق طبقه بندی دانشکده‌ها با در دست داشتن مدارک شناسایی خود (شناسنامه، کارت ملی، ۶ قطعه عکس، اصل مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و مدرک معتبر نظام‌وظیفه) مراحل ثبت نام را طی نمودند.
وی افزود: کارکنان حوزه تحصیلات تکمیلی دانشگاه همه روزه صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۲ و بعدازظهر‌ها از ساعت ۱۴ تا ۱۶ جهت پاسخگویی و ارائه خدمات به دانشجویان حضور دارند.
گودرزی با بیان اینکه در جلسات متعدد طی ماه‌های مرداد و شهریور در این حوزه هماهنگی‌های لازم در خصوص روند ثبت نام صورت گرفته است، افزود: با توجه به شرایط حاضر امید است که ثبت نام از دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی تا پایان بدون هیچ مشکلی صورت پذیرد و دانشجویان جدیدالورود، سال تحصیلی خوبی را در پیش داشته باشند.
وی در خصوص ثبت نام دانشجویان در مقطع کارشناسی بیان کرد: پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی این دانشگاه در ۲۷ شهریور پس از ثبت نام غیرحضوری، با مطالعه اطلاعیه‌های مندرج در سایت و با حضور در دانشگاه به ترتیب حروف الفبا از تاریخ ۳۱ شهریور لغایت ۳ مهر ماه جاری، روند ثبت نام را طی خواهند نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها