فرمانده سپاه ناحیه همدان:

دشمنان درصدد گرفتن مؤلفه‌های قدرت از ایران هستند

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: دشمنان درصدد هستند که مؤلفه‌های قدرت را از ایران بگیرند و از بین ببرند و از راه‌های مختلف از جمله فشار اقتصادی و مهمتر از آن فشار روانی وارد شده‌اند.
کد خبر: ۹۰۶۴۲۳۳
|
۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۶

دشمنان درصدد گرفتن مؤلفه‌های قدرت از ایران هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ حسن برزگر در آیین افتتاحیه پایگاه بسیج سردار شهید «همدانی» در مجتمع تولیدی پوشاک دیبا که در روستای یکن آباد همدان برگزار شد، اظهار داشت: آمریکایی‌ها از زمانی که انقلاب اسلامی پیروز شد همه جا عقب رفتند.

وی گفت: ایران با وجود اینکه کشوری مقتدر و مهم است روی وضعیت کل منطقه اثر گذاشته است بنابراین دشمنان می‌خواهند این منطقه را به دست بگیرند و از همان اوائل انقلاب ترور، جنگ‌های داخلی و جنگ تحمیلی را به راه انداختند و اکنون نتیجه عکس داده که از طریق جنگ نیابتی وارد شده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان تاکید کرد: ایران دارای چهار مؤلفه قدرت است که یکی از آنها انسجام ملی است که اتحاد میان مردم و رهبری است.

وی با بیان اینکه دومین مؤلفه قدرت انرژی است که در صنعت گاز و نفت رتبه دوم و سوم را در جهان داریم، گفت: سومین مؤلفه قدرت منطقه‌ای است که می‌خواهند این قدرت را نیز از ما بگیرند و آخرین مؤلفه قدرت بازدارندگی و موشکی است که شاهد پیشرفت‌های قدرت موشکی هستیم.

برزگر عنوان کرد: دشمنان درصدد هستند که این مؤلفه‌های قدرت را از ایران بگیرند و از بین ببرند و از راه‌های مختلف از جمله فشار اقتصادی و مهمتر از آن فشار روانی وارد شده‌اند و می‌خواهند کشور را از داخل از میان ببرند و بر همین اساس مقام معظم رهبری می‌فرمایند مشکلات اقتصادی از تحریم نیست بلکه مسائل مدیریتی است.

وی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی آنقدر عظمت و قدرت دارد که توانسته است در این چهل سال بر مشکلات و دشمنان خود فائق آمده و روز به روز شاهد پیشرفت آن هستیم که در سراسر جهان ریشه دوانده‌ایم.

در پایان این مراسم پایگاه بسیج سردار شهید «همدانی» افتتاح شد و از کارگاه تولیدی بازدید به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار