خبرهای داغ:
مدیر مجتمع تولیدی پوشاک دیبا خبر داد

فعالیت 100 نفر در کارگاه تولیدی دیبای یکن‌آباد

مدیر مجتمع تولیدی پوشاک دیبا همدان با بیان اینکه حدود 100 نفر در این کارگاه مشغول به کار هستند و حدود 70 نفر به صورت متغیر فعالیت دارند، گفت: عامل موفقیت این تولیدی عدل و انصافش است.
کد خبر: ۹۰۶۴۲۳۸
|
۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵

فعالیت 100 نفر در کارگاه تولیدی دیبای یکن‌آبادبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رضا لطفی در آیین افتتاحیه پایگاه بسیج سردار شهید «همدانی» در مجتمع تولیدی پوشاک دیبا که در روستای یکن‌آباد همدان برگزار شد، اظهار داشت: این تولیدی از سال 1381 شروع به کار کرد و توسعه یافت و در سال 94 از حالت سنتی به مدرن تبدیل شد.

وی گفت: حدود 100 نفر در این کارگاه مشغول به کار هستند و حدود 70 نفر به صورت متغیر فعالیت دارند.

مدیر مجتمع تولیدی پوشاک دیبا همدان ابراز داشت: این تولیدی جزء معدود تولیدی‌هایی است که به هیچ حزبی وابسته نیست و از هیچ ارگانی استفاده نکرده و به قیمت مناسب اجناس را می‌فروشد.

وی با بیان اینکه عامل موفقیت این تولیدی عدل و انصافش است، افزود: اجناس بدون واسطه و مستقیم فروخته می‌شود و تنوع تولید دارد؛ بر خلاف تولیدی‌های دیگر که اجناس را می‌فروشند و پس نمی‌گیرند ما اجناس فروخته شده را پس می‌گیریم.

لطفی عنوان کرد: این مجموعه با کالای خارجی رقابت می‌کند و به معنای واقعی کلمه با کالای قاچاق مبارزه می‌کند.

وی تأکید کرد: فاز 3 و 4 این تولیدی که شامل بچه گانه و زنانه است در آینده به خط تولید اضافه خواهد شد و تاکنون مشکل فروش نداشتیم بلکه بیشتر مشکل تولید داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات