خبرهای داغ:
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی به تحرکات دولت و مجلس در رابطه با مبارزه با گرانی اشاره کرد و گفت: ضروری است توجه ویژه‌ای به تولید داشته باشیم تا با تدابیر مناسب نگرانی به وجود آمده در میان مردم را از بین ببریم.
کد خبر: ۹۰۶۵۰۶۷
|
۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۷

لزوم توجه ویژه به تولید و تدابیر مناسب برای مبارزه با گرانیاکبر رنجبرزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد با بیان اینکه علت تحصن رانندگان کامیون انعکاس مشکلات به وجود آمده در این قشر بود، اظهار داشت: پیگیر نشدن مطالبات، گران شدن قطعات، مسائل بیمه‌ای و ناامنی برخی مسیرها در روزهای گذشته از درخواست‌های این قشر بود که باعث تحصن آنها شده بود.

وی اضافه کرد: به عنوان وکیل مردم طبق صحبتی که با نمایندگان کامیونداران داشتیم قرار براین شد تا مسائل و کمبودها را به اطلاع مسئولین برسانیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس به تدوین بیانیه‌ای با امضای بیش از 160 تن از نمایندگان توسط خود و ارائه آن به دولت اشاره کرد و گفت: بر اساس قول‌های دولت مشکلات این قشر در مهر ماه رفع خواهد شد.

وی در رابطه با گرانی‌ها نیز گفت: از علل این گرانی می‌توان به ترغیب مردم برای احساس گرانی توسط رسانه‌های خارجی اشاره کرد که در نهایت این حربه نخواهد توانست موفقیتی به دست بیاورد.

رنجبرزاده همچنین به تحرکات دولت و مجلس در رابطه با مبارزه با گرانی اشاره کرد و افزود: ضروری است توجه ویژه‌ای به تولید داشته باشیم تا با تدابیر مناسب نگرانی به وجود آمده در میان مردم را از بین ببریم.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: علت تعطیلی بیمارستان امیرالمومنین(ع) فرسوده شدن این مرکز و نیاز به تعمیر اساسی بیمارستان بود که مقدمات آن در حال انجام است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی ضمن دفاع از این اقدام اظهار کرد: هم اکنون شاهد خالی بودن بیش از 50 درصد تخت‌های بیمارستان قائم(عج) هستیم که در صورت برپا بودن بیمارستان امیر این درصد افزایش نیز می‌یافت.

وی در پایان گفت: هیچ عقل سلیمی این را نمی‌پذیرد که بیمارستانی تنها برای 20 درصد از خدمات درمانیش برپا باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات