خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور گفت: امروز صحنه و میدان جنگ آمریکا با ملت ایران تغییر کرده و ما درگیر یک جنگ تمام عیار اقتصادی با نظام سلطه هستیم.
کد خبر: ۹۰۶۷۱۶۸
|
۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳

امروز درگیر یک جنگ تمام عیار اقتصادی با نظام سلطه هستیمبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی‌حسین رعیتی‌فرد در همایش جهادگران عرصه تولید و صنعت استان همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: امروز صحنه و میدان جنگ آمریکا با ملت ایران تغییر کرده و ما درگیر یک جنگ تمام عیار اقتصادی با نظام سلطه هستیم.

وی افزود:  مسیر جنگ تغییر کرده و ملت و مسئولین باید در کنار هم در مقابل دسیسه و توطئه‌های دشمن ایستادگی و با استقامت دشمن را از رسیدن به اهدافش ناکام بگذارند.

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور با تأکید بر استفاده از امکانات داخلی و نگاه به ظرفیت‌های داخل کشور عنوان کرد: باید از توانمندی‌هایی که داریم استفاده کنیم چراکه ما دست خالی نیستیم.

وی با بیان اینکه باید به تفکر جهادی و انقلابی برگردیم، ابراز داشت: ایران دارای پتانسیل‌های بسیاری است که با استفاده از آنها و مدیریت جهادی و تفکر انقلابی می‌توانیم از مشکلات فعلی عبور کنیم.

 رعیتی‌فرد تصریح کرد: امروز کشور بیش از هر زمان دیگری نیاز به مدیران بسیجی و مومن و متعهد و انقلابی دارد.

وی در ادامه سخنانش گفت: امروز بسیج کارگری با حضور در واحدهای تولیدی و عرصه کسب وکار سعی در احیای همین روحیه و تفکر انقلابی دارد.

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور عنوان کرد: دشمنان این نظام سعی دارند با القای اینکه شما نمی‌توانید و یا شما به فلان تکنولوژی نیاز ندارید، ملت ما را در رسیدن به قله‌های پیشرفت سرد و نا امید کند.

وی تأکید کرد: بر خلاف خواست و میل دشمن باید از تمام ظرفیت و توان خود برای رسیدن به آرمان‌ها و اهداف بلند و عالی خود استفاده کنیم.

رعیتی‌فرد با بیان اینکه دشمن با ایجاد شبهه و القای یأس سعی می‌کند ما را دچار شک و تردید کند، اظهار داشت: ایران اسلامی دارای اقلیم غنی و ذخایر و معادن عظیم است.

وی عنوان کرد: ملت ما به حول و قوه الهی همه تهدیدات را در آینده به فرصت برای نظام تبدیل خواهد کرد.

در ادامه این جلسه نمایندگان واحدهای تولیدی استان همدان به نمایندگی مدیران و کارفرمایان مشکلات و دغدغه‌های خود را بیان کردند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات