خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: استکبار بعد از آن همه توان و تلاشی که داشت، تمام حاضرین در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی ترامپ قمارباز را مورد تمسخر قرار داده و به آن خندیدند که این خواست خدا بود که تمام اهداف و برنامه‌های آنها برملا شد.
کد خبر: ۹۰۶۲۱۰۹
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۷

تمام اهداف و برنامه‌های استکبار برملا شده است/ هر جا صادقانه حرکت کردیم مکر و حیله دشمن به خودش برگشتبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی عصر امروز در مراسم افتتاحیه رزمایش «میز خدمت» به عنوان محوری از رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد(ص) 2 با اشاره به برگزاری این رزمایش در سراسر کشور اظهار داشت: برنامه رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) طی یک ماه در سطح استان همدان شروع شده است.

وی با بیان اینکه رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد(ص) در راستای ایجاد امید در جامعه و ناامیدی دشمنان بر اساس طرحی برگرفته از دفاع مقدس در سراسر کشور اجرا شد، گفت: این رزمایش در سه محور اجرا شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در تشریح محورهای رزمایش، با بیان اینکه مرحله نخست این رزمایش در استان همدان در 17 شهریور برگزار شد، تصریح کرد: در این مرحله از رزمایش، نیروهای بسیجی گردان‌های بیت المقدس حضور یافتند که در تمام شهرستان‌های استان برگزار شد.

وی از به کارگیری گروه‌های جهادی به عنوان دومین مرحله از رزمایش نام برد و گفت: در این مرحله از رزمایش که از تاریخ 9 تا 29 شهریور ماه برگزار شد گروه‌های جهادی در تمام شهرستان‌های استان به منظور ارائه خدمات جهادی به مناطق محروم اعزام شدند که نمونه آن در بسیج کارگری با اجرای طرحی به نام «شیفت ایثار» برگزار شد که مورد استقبال کارگران بسیج و مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گرفت که حائز اهمیت بود.

سردار مجیدی در بیان مصادیق دیگر، به اجرای طرح «هر کاسب یک دانش‌آموز» اشاره و عنوان کرد: بر اساس این طرح، در سطح کشور 100 هزار نفر کاسب 100 هزار دانش‌آموز را پشتیبانی می‌کند.

وی با تاکید بر ضرورت بازآفرینی رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس به برگزاری رزمایش «میز خدمت» در همدان اشاره و یادآور شد: باید در هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره دفاع مقدس را به شکلی عملیاتی می‌کردیم که برگزاری رزمایش «میز خدمت» در این راستا است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه امروز دشمن در تلاش است تا بین مردم و نظام فاصله ایجاد کند، در ارائه راهکار برای جلوگیری از تحقق اهداف دشمن گفت: افزایش خدمات‌رسانی به مردم در این خصوص بسیار کارساز است که برگزاری «میز خدمت» به عنوان یک الگو طی هفته دفاع مقدس با مشارکت سپاه و مدیران دستگاه‌های اجرایی در این راستا است.

وی با بیان اینکه دشمن در تلاش بود تا امسال طرح تابستان داغ را در ایران اجرایی کند، افزود : طی 40 سال گذشته خداوند متعال جمهوری اسلامی ایران را مورد آزمایش بسیار قرار داد؛ هر جا صادقانه حرکت کردیم مکر و حیله دشمن به خودش برگشت.

سردار مجیدی به سخنرانی شب گذشته ترامپ رئیس جمهور آمریکا در نشست مجمع عمومی سازمان ملل اشاره و بیان کرد: استکبار بعد از آن همه توان و تلاشی که داشت، تمام حاضرین در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی ترامپ قمارباز را مورد تمسخر قرار داده و به آن خندیدند که این خواست خدا بود که تمام اهداف و برنامه‌های آنها برملا شد.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور کشور ما در این مجمع بسیار زیبا موضع‌گیری کرد، یادآور شد: ایشان در دو موضوع فلسطین و چهره واقعی آمریکا بسیار زیبا سخنرانی کرد به طوری که چهره آمریکا که هیچ‌گاه به تعهدات خود پایبند نیست را برای همگان برملا کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تاکید بر لزوم افزایش خدمت‌رسانی به مردم در راستای ایجاد امید در جامعه و مایوس کردن دشمنان نظام خاطرنشان کرد: اگر برنامه‌هایی همچون رزمایش سپاهیان حضرت محمد(ص) در راستای خدمت‌رسانی به مردم و ایجاد امید و دلگرمی در جامعه بیشتر کنیم به طور قطع در این مرحله‌ای که دشمن برنامه‌ریزی کرده تا خلأیی در جمهوری اسلامی وارد کند ما از این مرحله به سلامتی گذر خواهیم کرد و روسیاهی را برای دشمن به ارمغان خواهیم آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات