خبرهای داغ:
با حضور مسئولین و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان همدان:
رزمایش «میز خدمت» با حضور مسئولین و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان همدان در ادامه رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص) در همدان آغاز شد.
کد خبر: ۹۰۶۲۱۰۳
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۷

رزمایش «میز خدمت» در همدان آغاز شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، عصر امروز مراسم افتتاحیه رزمایش «میز خدمت» با حضور فرمانده، جانشین فرمانده و مسئولین سپاه انصارالحسین(ع) و سپاه ناحیه همدان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان همدان، مدیران و مسئولین بسیجی دستگاه‌های اجرایی استان همدان در نمازخانه سپاه ناحیه همدان برگزار شد.

رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) ۲ در راستای ایجاد امید و اقتدار در جامعه و یأس و ناامیدی در دل دشمن با برنامه‌ریزی صورت گرفته در سپاه، در 32 استان کشور طی سه محور برگزار می‌شود.

بخشی از رزمایش با عنوان «میز خدمت» به همت بسیج کارمندان و با حضور مسئولان، مدیران و کارشناسان ادارات و فرماندهان حوزه‌های بسیج کارمندی با هدف محرومیت‌زدایی و رسیدگی به برخی از مشکلات مناطق محروم با ارائه ویژه خدمات به ارباب رجوع، مشاوره، پاسخگویی دقیق و همچنین حل مشکلات و موانع کاری مراجعان ادارات در سراسر کشور برگزار می‌شود.

در شهر همدان در این خصوص 20 منطقه شناسایی شده که 20 گروه جهادی از مدیران و مسئولین استان در این مناطق به منظور ارائه خدمت و اقدامات جهادی تلاش خواهند کرد.

در مراسم افتتاحیه این مرحله از رزمایش سرهنگ احد امیری مسئول بسیج ادارات استان همدان به تبیین اهداف برگزاری رزمایش میز خدمت پرداخت.

در ادامه اسکندر صیدایی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان اجرای رزمایش «میز خدمت» را در راستای تحقق اهداف ارزشی و در تداوم راه شهدا دانست.

همچنین در این مراسم سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد(ص) و اهداف و محورهای آن به تشریح مهم‌ترین مسائل سیاسی روز پرداخت.

در پایان این مراسم ضمن برگزاری مراسم عزاداری بر سید و سالار شهیدان، مدیران و مسئولین دستگاه‌های اجرایی به مقام شامخ شهید گمنام ادای احترام کرده و در مناطق 20 گانه برگزاری رزمایش «میز خدمت» حاضر شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات