خبرهای داغ:
شهید «احسان سلگی» متولد سال 1348 روستای شهرک سلگی شهرستان نهاوند 26 دی ماه 1365 در عملیات كربلای 5 در شلمچه به شهادت رسید.
کد خبر: ۹۰۷۲۸۹۱
|
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵

وصیتنامه شهید «احسان سلگی»به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، شهید «احسان سلگی» متولد 1348/1/4 روستای شهرک سلگی شهرستان نهاوند در تاریخ 1365/10/26  در عملیات كربلای 5 در شلمچه به شهادت رسید.

وصیتنامه شهید « احسان سلگی»:

بسم الله الرحمن الرحیم

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون.

مپندارید كسانی كه در راه خدا كشته می‌شوند مردگانند بلكه آنان زندگانند و نزد خدای خود روزی می‌خورند.

خدایا از آن واهمه دارم كه مبادا در مقابل دشمن بترسم و پاهایم بلرزد و جزء سربازان تو قرار نگیرم در حالیكه همیشه این را زیر لب زمزمه می‌كنم اللهم اجعلنی من جندك هم الغالبون .

معبود من چطور می‌توانم زنده باشم و نفس بكشم در حالی كه همه دوستان پركشیده‌اند و به سوی تو پرواز كرده‌اند.

با درود فراوان بر حضرت مهدی(عج) و نایب بر حقش امام خمینی(ره) و با سلام بر رزمندگان سلحشور اسلام و با سلام و درود بر امت شهیدپرور و با سلام بر شهیدان از كربلای حسینی گرفته تا كربلای ایران و با سلام فراوان بر شهیدان گلگون كفن روستای شهرك.

و باری من با آگاهی كامل از امام خمینی(ره) پیروی كردم و به سوی جبهه‌های جنگ حق علیه باطل رفتم و اگر شهید شدم برای رضای خدا بوده است برای من هیچ‌گونه ناراحتی به دل راه ندهید چون من در راه اسلام شهید شده‌ام و اگر هم گریه كردید برای امام حسین(ع) باشد و باری اگر برای من گریه كنید منافقین از خدا بی‌خبر سو‎ء استفاده می‌نمایند پس برای من گریه نكنید و خوشحال باشید كه در راه اسلام شهید شده‌ام و به آرزوی دیرینه خود رسیده‌ام.

امت حزب الله و شهیدپرور به جبهه‌های جنگ بشتابید هرچه زودتر پوزه صدام آمریكایی را به خاك بمالید و اسلام را به تمامی دنیا صادر كنید تا امام زمان از دست شما راضی باشد و هرچه زودتر ظهور نماید و باید امت حزب الله راهی برود كه انبیاء رفتند شما راهی بروید كه امام حسین(ع) رفت و از ولایت فقیه و رهبری امام خمینی(ره) پیروی و پشتیبانی نمایید و سرنگونی صدام و منافقین به وحدت یكپارچگی شما بستگی دارد و مبادا متفرق شوید و آنجا كه در قرآن آمده است «واعتصمو بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا» (به ریسمان استوار خدا چنگ زنید مبادا از هم پاشیده شوید).

از شما می‌خواهم كه سنگرهای مساجد را خالی نگذارید زیرا اگر دشمنان اسلام بفهمند سوء استفاده می‌نمایند و به منافقین از خدایی خبر بگویید كه امت تا علی اكبرها و علی اصغرها و حبیب بن مظاهرها را دارد لحظه‌ای مهلت ضربه زدن را به شما نخواهد داد.

در پایان از همگی امت حزب الله و مخصوصاً اهالی روستای شهرك و پدر و مادر و برادر و تمامی اقوام، خویشان و دوستان طلب بخشش را دارم و امت حزب الله جبهه توسط كمك‌های شما استوار است، مبادا كمك‌های خود را كاهش دهید و جبهه را خالی گذارید و باید بگویم بالاتر از هر خوبی، خوبی دیگری هست ولی بالاتر از شهادت خوبی دیگری نیست.

ما در دو جهان غیر خدا یار نداریم جز یاد خدا هیچ دگر كار نداریم

ما شاخ درختیم پر از میوه توحید هر رهگذری سنگ زند باك نداریم

آنان كه شهید ره توحید شدند خود منبع نور همچو خورشید شدند

از كلیه برادران و خواهران عزیز و مهربانی كه در تشییع جنازه و مراسم ختم شركت داشته اند كمال تشكر و قدردانی را دارم بیشتر از این مزاحم وقت عزیز و گرانقیمت شما نمی‌شوم و با شما همگی خداحافظی می‌كنم به امید پیروزی رزمندگان اسلام در سراسر جهان.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار.

برای سلامتی امام- پیروزی رزمندگان- شفای مجروهین و معلولین- آزادی اسیران صلوات.

ساعت 10:50 صبح روز 19/10/1365 در حالی كه چند ساعت دیگر می‌خواهیم وارد عملیات والفجر 5 شویم.

آن فرو ریخته گل های پریشان در باد

کز می جام شهادت، همه مدهوشانند

نامشان زمزمه ی نیمه شب مستان باد

تا  نگویند که از یاد فراموشانند

انتهای پیام/

ارسال نظرات