خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود:

پیاده‌روی اربعین استکبار جهانی را به وحشت انداخته است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: استکبار جهانی از حرکت عظیم اربعین ترس و وحشت دارد.
کد خبر: ۹۰۷۲۹۳۵
|
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱
پیاده‌روی اربعین استکبار جهانی را به وحشت انداخته استجواد عبیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری راهپیمایی باشکوه اربعین، اظهار کرد: این حرکت عظیم مردمی و خودجوش نشان از فرهنگ ناب حسینی دارد که بعد از ۱۴۰۰ سال آحاد ملت‌ها را از اقصی نقاط جهان و از ادیان و مذاهب مختلف به خود جلب می‌کند.
وی با بیان اینکه این حرکت زمینه‌ساز ظهور دولت عدالت جهانی مهدوی است، افزود: در سال‌های اخیر این اجتماع به بزرگ‌ترین تجمع عاشقان امامت و ولایت تبدیل شده است که اجتماع عظیمی را دور هم زیر پرچم حسین (ع) گرد می‌آورد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با بیان اینکه این حرکت امروز سبب ترس دشمنان اسلام و آزادی شده است، گفت: دشمنان اسلام ناب و فرهنگ شیعی امروز بیش از همیشه از تفکر حسینی و فرهنگ آن وحشت دارند؛ چراکه تمام تلاش‌های نرم آنان برای مقابله با این فرهنگ تاکنون ناکام مانده و آنان را درمانده کرده است.
عبیری با تأکید بر توجه به حماسه حسینی، بیان کرد: اربعین به روز یادآوری حادثه عاشورا و زنده نگه داشتن یاد شهادت و ظلم‌ستیزی تبدیل شده است و باید از این فرصت استفاده کرد و فرهنگ شهادت‌طلبی و ظلم‌ستیزی را در این اجتماع عظیم ترویج و تبیین کرد.
وی با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین حسینی سبب ایجاد وحدت و اتحاد در امت اسلامی شده است که رهبری بر آن تأکید و تصریح دارند، افزود: در این حرکت همه با اعتقاد و ایمان به راه افتاده‌اند و در مسیر عشق به امام حسین (ع) و مکتب و فرهنگ این بزرگوار طی طریق کرده و رنج سفر و پیاده‌روی را تحمل می‌کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود بیان کرد: راهپیمایی اربعین فرصت خوبی برای تبیین فرهنگ ناب تشییع و حسینی و ایجاد وفاق در جهان اسلام است.
عبیری با تأکید بر اینکه حادثه کربلا و اربعین حسینی سرآغازی برای شناخت حقیقت است، گفت: این آغاز را باید قدر دانست و از این فرصت برای هدایت جویندگان حقیقت و وصل کردن آن‌ها به حقیقت محض تلاش کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها