خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تصویب cft به این معناست که دست آمریکا برای دسترسی به اطلاعات مالی کشور باز می‌شود، گفت: امروز آمریکا با وجود اینکه از اطلاعات مالی ما مطلع نیست بانک‌های ما را تحریم می‌کند وای از آن روزی که به همه این اطلاعات آگاه باشد.
کد خبر: ۹۰۷۴۳۰۵
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۱

تصویب cft دست آمریکا برای دسترسی به اطلاعات مالی کشور را باز می‌کند/ انقلاب ما انقلابی اسلامی، عاشورایی و کربلایی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی امروز در مراسم راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبارستیزی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به جریان عظیم راهپیمایی اربعین حسینی اشاره و اظهار کرد: امسال توفیق حضور در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی را داشتیم که حضور پرشور جوانان نیز به چشم می‌خورد به طوری که آنها با گلایه‌هایی که داشتند به عظمت جمهوری اسلامی اذعان می‌کردند.

وی حرکت ده‌ها میلیونی ملت بزرگ ایران و سایر ملت‌ها در راهپیمایی عظیم نجف تا کربلا را نشان دهنده بزرگی و عظمت مکتب تشیع دانست و عنوان کرد: آمریکا و عوامل داخلی آن در تلاش برای حذف راهپیمایی اربعین و معکوس نشان دادن این حرکت هستند اما هیچ‌گاه به هدف خود نخواهند رسید و این حرکت عظیم الهی گسترده‎تر خواهد شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی در کشور بیان کرد: امروز کشور و مردم ما در فشار اقتصادی قرار دارند و از ظلم آمریکا و عوامل وابسته به آنها در داخل و همچنین زندگی اشرافی برخی افراد رنج می‌برند و موجب نارضایتی آنهاست.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران با همدلی و همراهی با رهبر خود در مقابل ظلم و استکبار ایستاده و مقاومت را تا آخر ادامه خواهد داد، گفت: ملت ایران ملتی هستند که 200 هزار شهید در راه انقلاب اسلامی فدا کرد و هیچ‌گاه از امام و مقتدایشان جدا نمی‌شوند.

حاجی‌بابایی به حضور پرشور مردم در مراسم راهپیمایی 13 آبان اشاره و اظهار کرد: مردم مومن، متدین و انقلابی جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور با حضور عظیم و گسترده در مراسم راهپیمایی 13 آبان بار دیگر عظمت آفریدند به طوری که تمام رسانه‎های جهان این عظمت و ایستادگی ملت ایران را مشاهده و به تصویر کشیدن و شکست قطعی آمریکا را با تمام وجود درک کردند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در طول 40 سال گذشته یک قدم از اصول عدالت‌طلبی و عاشورایی خود عقب‎نشینی نکرده، افزود: انقلاب ما انقلابی اسلامی، عاشورایی و کربلایی است که در طول 40 سال اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم ایران از آرمان‌های عدالت‌خواهی و عاشورایی بودن خود ذره‌ای عقب‌نشینی نکرده‌اند.

* آمریکا به دنبال براندازی جمهوری اسلامی ایران است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رهبر عظیم انقلاب و ملت ایران در سال‎های بعد از انقلاب در تمامی صحنه‌های بین المللی خوش موفق بوده است، تصریح کرد: طی این مدت، جمهوری اسلامی از دفاع مقدس تا سوریه و لبنان و ... شکست نخورده و هیچ‌گاه شهادتطلبی تعطیل نشده و اگر تولیدات نظام اسلامی از دوران پرافتخار دفاع مقدس بیشتر نباشد، به طور قطع کمتر نیست.

وی با اشاره به اینکه وجود امثال شهید «حججی‌»ها نشان از این موضوع دارد که انقلاب اسلامی توانسته محکم و استوار مسیر خود ادامه دهد، افزود: جمهوری اسلامی با نشاط و قدرت در حال حرکت به جلو است و چون حرکت 40 ساله انقلاب اسلامی در مسیر عاشورا مغایر با منافع آمریکا است، به همین دلیل آنها این حرکت را مغایر با منافع ملی خود دانسته و با آن مخالف هستند.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه آمریکا به دنبال براندازی جمهوری اسلامی ایران است، افزود: ادعای آمریکا بر این موضوع که تنها با دولت و حکومت مخالف است و با مردم ایران مخالفت و دشمنی ندارد یک دروغ محض است و جلوگیری از ورود داروهای ضروری به کشور نشان از این موضوع دارد.

وی با اشاره به عدم انعکاس رسانههای آمریکایی از مراسم راهپیمایی اربعین، آمریکا را دشمن مردم، انقلاب و عاشورا دانست و تاکید کرد: اگر ما عاشورایی نبودیم آمریکا با هسته‌‌ای شدن ما مخالفتی نداشت.

* امروز انقلاب اسلامی بر اساس قرآن کریم تفکر اهل‌بیت(ع) در دنیا مطرح کرده است

نماینده مردم همان و فامنین در مجلس شورای اسلامی عمق نفوذ جمهوری اسلامی ایران در خاک آمریکا را از دیگر دلایل ناراحتی استکبار جهانی برشمرد و گفت: ما در عرصه بیان ایدئولوژی‌ها و معرفی اصول دینی و احکام دین خدا که آمریکا با آن مخالف است هیچ‎گاه با مشکل و شکست مواجه نشدیم و همواره در دنیا پیروز بوده‌ایم.

وی به خاطرات هیلاری کلینتون و هدف آنها از مذاکرات هسته‌ای اشاره و عنوان کرد: برخی افراد گمان می‌کنند اگر هسته‌ای را رها کنیم مشکلات حل می‌شود در صورتی که فراموش کردند که هیلاری کلینتون بنابر اظهار خود با فشار بر روی انرژی هسته‌ای ایران به دنبال بازگرداندان ایران به دوران قبل از انقلاب بود.

وی با بیان اینکه برخی افراد تصور می‌کردند با مذاکره و گفتگو با آمریکا به نتیجه می‎رسیدیم، خاطرنشان کرد: این افراد نتیجه را در برجام و بدعهدی آمریکا دیدند؛ آمریکا با دانشمندان، دانشجویان، دانش‌آموزان، نخبگان و جوان سرافراز و پرافتخار ما مخالف است.

حاجی بابایی با اشاره به اینکه هر جا از اسلام پیروی کردیم و با مبانی دینی وارد شدیم موفق بودیم و هرجا که از اسلام و ارزش‌های دینی دور شدیم آمریکا از همان نقطه به ما ضربه وارد کرده است، افزود: امروز انقلاب اسلامی بر اساس قرآن کریم تفکر اهل‌بیت(ع) در دنیا مطرح کرده است.

* برخی افراد با این بهانه که با شفافیت مشکلی نداریم تصویب cft را توجیه می‌کنند

وی با تاکید بر اینکه آینده انقلاب اسلامی روشن و موفقیت آن حتمی است، بر مشکلات اساسی جامعه اشاره و بیان کرد: با وجود این موضوع، مشکلاتی در کشور وجود دارد که مردم و رهبری را آزرده خاطر می‎کند.

نماینده مردم همدان و فامنین با بیان اینکه اقتصاد امروز کشور اقتصاد لیبرالی است، تصریح کرد: اقتصاد لیبرالیستی که در دوران دفاع مقدس به دلیل حضور مردم در عرصه‎های مختلف ضعیف شد اما در سال‌های بعد از جنگ در فضای اقتصادی کشور شروع به جولان دادن کرد به طوری که امروز اقتصاد لیبرالی تفکر و اندیشه انقلابی ما را به گروگان گرفته است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اقتصاد لیبرالی با ارزش‎ها و تفکر ما مخالف است و ربطی به اسلام ندارد، تاکید کرد: اقتصاد لیبرالی در شرایطی که مردم با مشکلات بسیاری روبر هستند به برخی افراد اجازه می‌دهد در دوران مسئولیت خود هزاران میلیارد را به ناحق ذخیره کنند در صورتی که اعتقاد و باور ما بر این است که در نظام اسلامی کسی که مسئولیتی را می‌پذیرید نباید کار اقتصادی انجام دهد.

وی با اعلام اینکه عده‌ای که دست در قدرت و ثروت دارند امروز برای حفظ منافع و داشته‎های خود به آمریکا چشم دوخته‌اند، به گلایه‌مندی از عملکرد قوای سه گانه در راستای رفع مشکلات کشور پراخت و تصریح کرد: عملکرد مجلس، دولت و قوه قضائیه در راستای رفع مشکلات کشور و مردم بسیار ضعیف بوده و سبب گلایه به حق مردم شده است.

حاجی‎بابایی در همین خصوص به مشکلات موجود در مجلس به هنگام رأی‌گیری برای تصویب لایحه اشاره و بیان کرد: مردم باید بدانند که ما در مجلس با افرادی که مواضع رنگارنگی دارند مواجه هستیم که در خارج از آن مواضعی متفاوت با درون مجلس دارند  در نهایت روزی فرا می‌رسد که مرم ایران حساب آنها و آمریکا را یکسره خواهند کرد.

وی در ادامه به ارائه مصادیقی در این رابطه پرداخت و اضافه کرد: وقتی ابعاد موضوع مهمی همچون cft را برای آنها بیان کرده و می‌گوییم تصویب آن سبب نفوذ آمریکا در کشور می‌شود، می‌گویند مگر شفافیت چه اشکالی دارد بگذارید موضوعات شفاف شوند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تصویب cft به این معناست که دست آمریکا برای دسترسی به اطلاعات مالی کشور باز می‌شود، تاکید کرد: امروز آمریکا با وجود اینکه از اطلاعات مالی ما مطلع نیست بانک‌های ما را تحریم می‌کند وای از آن روزی که به همه این اطلاعات آگاه باشد.

وی با بیان اینکه برخی افراد با این بهانه که با شفافیت مشکلی نداریم تصویب cft را توجیه می‌کنند با مخاطب قرار دادن این افراد اظهار کرد: چرا به مصوبه برنامه ششم در راستای راه‌اندازی سامانه‌ای در کشور و درج تمامی دریافتی مسئولان در آن، توجه نمی‌کنید و می‌گویید به صلاح نیست؟

* شرم بر مسئولی که در این شرایط سخت بخواهد از خون شهدا عبور کند

حاجی بابایی با طرح سوال در این خصوص ادامه داد: چگونه ممکن است سامانه‌ای که هر فردی می‌تواند ببینید هر مسئول چه میزان دریافتی داشته، مردم نامحرم و به صلاح نباشد اما ترامپ محرم بوده و اگر به اطلاعات کشور دسترسی داشته باشد، مشکلی نیست؟

وی با بیان اینکه مسئولین کشور باید مابه‌التفاوت قیمت ارز و درآمدهای کشور را برای رفع مشکلات معیشتی مردم استفاده کنند، افزود: در این خصوص باید هرچه سریع‌تر وارد عمل شوند و وضعیت کشور را سامان دهند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات دشمنان نظام اسلامی در راستای تخریب رهبری اشاره و عنوان کرد: دشمنان نظام اسلامی و رسانه‌های همسو با آنها برای تخریب رهبری، مشکلات موجود در کشور را بر گردن ایشان و نظام اسلامی می‌گذارند در صورتی که مشکلات موجود در کشور از ضعف مدیریتی در عرصه قانون‌گذاری، قضایی و اجرایی نشأت می‌گیرد و ربطی به رهبری ندارد به طوری که فتح تمام قله‌های جهان اسلام توسط رهبری و مردم صورت گرفته و مسؤلین و مدیران مقصر اصلی مشکلات و کمبودها هستند.

وی جنگ امروز را جنگ اقتصادی دانست و بیان کرد: اگرچه نقدهایی به دولت داریم اما امروز که با جنگ اقتصادی روبرو هستیم باید همه در کنار هم امکانات را برای موفقیت در این جنگ به کار گیریم چرا که حفظ نظام اسلامی و کسب پیروزی مهم‎تر است.

حاجی بابایی با بیان اینکه انقلاب افرادی را که در ثروت و قدرت سوء استفاده کردند رسوا خواهد کرد، اضافه کرد: مردم باید محکم و استوار ایستادگی کنند و بدانند که در حال عبور از معبری سخت هستیم و امتحانی سخت که به مراتب سخت‌تر از دوران دفاع مقدس است مبتلا شده‎ایم، بنابراین آزمایش امروز از آزمایش هشت سال دفاع مقدس سخت‌تر است.

وی با انتقاد از تجمل‌گرایی و زندگی اشرافی برخی مسئولین خاطرنشان کرد: وزیر و وکیل چه کسی است که باید 10 نفر از او محافظت کنند؟ اشراف بگویند از انقلاب چه می‌خواهند و چرا دست از سر انقلاب برنمی‌دارند؟ برخی آقایان مگر که هستند که برای حفظ جانشان باید چندین نفر از آنها محفاظت کنند؟ این خلق و خوی اشرافی است که چهار نفر را بیندازند اطراف خود تا برایشان نهار و شام بیاورند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: شرم بر مسئولی که در این شرایط سخت که مردم با آن روبه‌رو هستند بخواهد از خون شهدا عبور کند.

وی ضمن تشکر از حضور حماسی مردم، حضور گسترده مردم در مراسم راهپیمایی 13 آبان را مایه ترس و وحشت افرادی که به دنبال اشرافیگری هستند، دانست و یادآور شد: آنها گمان می‌کردند کار انقلاب اسلامی تمام‌شده است اما امروز حضور گسترده مردم ترس بر دل این افراد انداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات