خبرهای داغ:
بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان ماه بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۰۷۴۳۰۷
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۵

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان ماهبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان ماه بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

13 آبان ماه که یادآور سه رویداد مهم و سرنوشت ساز تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه، کشتار وحشیانه دانش آموزان توسط رژیم پهلوی و اشغال سفارت و لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) می‌باشد، مصادیقی از پایداری و فداکاری ملت مجاهد و جوانان رشید و انقلابی ایران در مبارزه علیه قدرت‌های شیطانی و استکباری است که هریک به تنهایی می‌تواند منشأ تداوم حرکت انقلاب اسلامی و ظلم‌ستیزی و آرمان‌گرایی نسل‌های متعهد و مؤمن این سرزمین در بستر تاریخ قرار گیرد.

ملت عظیم‌الشان ایران اسلامی، آمریکا را شیطان بزرگ و عامل اصلی گرفتاری‌های جهان اسلام و منشأ فتنه و توطئه علیه نظام ‌و انقلاب اسلامی می‌داند و در میدان نبرد جدیدی که قدرت‌های خیره سر و زورگو، تحت سیطره و راهبری آمریکا برای جنگ نرم علیه ایران گشوده‌اند، با حضور عالمانه و فداکارانه خود همانند 8 سال دفاع مقدس در عرصة جنگ سخت نظامی، شکست سختی را به دشمنان نادان و ناتوان خود تحمیل خواهد کرد.

ترویج روحیه مقاومت و فرهنگ استکبارستیزی به عنوان یکی از اصول انقلاب اسلامی و حقیقتی برخواسته از شعار راهبردی «هیهات منّا ‌الذّله» و سپر حوادث فراروی میهن اسلامی است. بازخوانی سیاهه دشمنی‌های ایالات متحده آمریکا و اقدامات خصمانه دولتمردان کاخ سفید و علل نفرت ملت ایران از مقامات جنگ‌افروز، فتنه‌گر و دغل‌باز این کشور و متحدان غربی و منطقه‌ای آنان و برجسته‌سازی دیدگاه‌های امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان راهبرد سرنوشت‌ساز در عرصه مقابله با شیطان بزرگ و نظام سلطه و استکبار نیاز همیشگی جامعه به ویژه نسل‌های جوان کشور به شمار رفته و بایستی در فرصت‌های تاثیرگذار مانند 13 آبان مورد تاکید قرار گیرد.

در ایام اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، بسیجیان دانشگاه صنعتی همدان همگام با مردم بصير ایران اسلامی در صفوف به هم پیوسته و متحدانه در تظاهرات یوم الله 13 آبان شرکت خواهند کرد و با تأسی از مقتدای آزادیخواهشان شعار «هیهات منّا الذّله» را مصداق عملی خواهند بخشید تا به فضل خداوند متعال حماسه‌ای دیگر از اقتدار و عظمت ایران سرفراز نظيرحماسه 9دي خلق گردد و پاسخی مقتدرانه به خیانت ها و خودباختگی های عده‌ای باشد که از سر غفلت یا خیانت خواستار کرنش تام و تمام در برابر استکبار جهانی شده‌اند.

آنهايي كه به دنبال رابطه ذلیلانه با آمریکا هستند، بدانند بسيجيان هوشیارانه وارد میدان خواهند شد و با نقش عمارگونه خود نقشه هاي استكبار جهاني به سركردگي آمريكا را با تأسي از منويات حضرت امام خامنه اي (مد ظله العالي)خنثي خواهند كرد و مانع نفوذ سياسي، فرهنگي، امنيتي، اقتصادي دشمن در پسابرجام خواهند شد.

در پايان متذکر می‌شویم مسئولين بدانند تنها راه حل مشکلات اقتصادی تکیه بر توان داخلی و برنامه‌ریزی جامع در جهت عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی است.

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات