خبرهای داغ:
در دانشگاه علوم پزشکی؛

برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با تهدیدات و آسیب‌های فضای مجازی در شاهرود

کارگاه آموزشی آشنایی با تهدیدات و آسیب‌های فضای مجازی به همت دفتر نهاد مقام معظم رهبری، بسیج جامعه پزشکی و امور بانوان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۴۷۷۱
|
۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، کارگاه آموزشی آشنایی با تهدیدات و آسیب‌های فضای مجازی به همت دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه، بسیج جامعه پزشکی و امور بانوان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در سالن اجتماعات سلامت با حضور کارکنان این دانشگاه برگزار شد.
در این کارگاه حجت الاسلام و المسلمین محمدی نجات، مبلغ دینی از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها هدف از برگزاری چنین کارگاه‌هایی را آگاه‌سازی کارکنان و شناخت آن‌ها از فرصت‌ها و تهدیدات، فضا‌های مجازی و شبکه‌های اجتماعی دانست و افزود: واضح است که استفاده از این شبکه‌ها خود علم محسوب می‌شود و شایسته نیست کارکنان از علوم روز بی‌بهره باشند، اما استفاده صحیح همیشه باید مد نظرگرفته شود.
همچنین در این کارگاه آموزشی به اعتیاد به شبکه‌های مجازی، اهمیت و تاثیر گذاری فضای مجازی، سردی روابط اعضای خانواده و عدم توجه والدین به فرزندان، خشونت، گسترش انواع آن در بین افراد جامعه و انزواطلبی از آثار مخرب استفاده نامناسب از فضا‌های مجازی اشاره شد.
شایان ذکراست این کارگاه یک روزه با حضور بیش از ۱۰۰ نفراز کارکنان دانشگاه برگزار گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار