خبرهای داغ:

جلسه هیئت‌های اندیشه‌ورز بسیج خواهران شهرستان بهار برگزار شد

جلسه هیئت اندیشه‌ورز با حضور دکتر کمال حسینی یمین استاد دانشگاه به همت بسیج جامعه زنان شهرستان بهار و با حضور نخبگان فرهنگی پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران، برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۶۰۶۶
|
۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲

جلسه هیئت‌های اندیشه‌ورز بسیج خواهران شهرستان بهار برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، جلسه هیئت اندیشه‌ورز با حضور دکتر کمال حسینی یمین استاد دانشگاه به همت بسیج جامعه زنان شهرستان بهار و با حضور نخبگان فرهنگی پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران، برگزار شد.

در این نشست حسینی یمین به بیان نوع نگرش ها و تاثیرات این نگرش‌ها بر روی افکار پرداخت و با طرح سه دیدگاه رایج، دیدگاه اسلامی و غربی، به بیان ناب‌ترین و بهترین دیدگاه‌ها اشاره کرد.

وی افزود: دیدگاه زن از نظر اسلام و غرب یکی از بارزترین دلایل برتری دیدگاه اسلامی است که نه تنها زن را در جامعه محدود نکرده بلکه حضور با کرامت زن در اجتماع و مجامع عمومی را تحسین می‌کند.

این استاد دانشگاه گفت: دیدگاه اسلام در زندگی افراد نیز به صورتی است که زن را ملکه خانه می‌کند نه اینکه فقط به چشم یک کلفت به زن نگاه شود و این امر محق نمی‌شود جز با رعایت دیدگاه و اصول اسلامی؛ چنانچه محبت مرد به زن و اطاعت زن از مرد به صورت فطری در زندگی باشد .

وی خاطرنشان کرد: همه این امور در یک جمله بیان می‌شود و آن خودشناسی است، انسان تا به این درجه از خودشناسی نرسد، نمی‌تواند تاثیرات این دیدگاه را ببیند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات