فرمانده سپاه شهدای استان و دبیر کل کنگره ملی ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی به مناسبت اولین سالگرد برگزاری این کنگره در استان از محل دائمی ستاد کنگره ملی ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی بازدید کرد.
کد خبر: ۹۰۸۶۲۸۷
|
۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، فرمانده سپاه شهدای استان در این آئین با حضور در جمع اصحاب رسانه، برگزاری کنگره ملی ۱۲ هزار شهید استان را یکی از عملیات‌های بزرگ فرهنگی در استان دانست و گفت: آذربایجان غربی در طول چهل سال بعد از انقلاب اسلامی همواره حافظ مرز‌های جغرافیایی، اعتقادی و سیاسی کشور بوده است.

 سردار شهسواری پخش فرمایشات رهبر معظم انقلاب را در جمع اعضای این کنگره را نقطه عطفی در تاریخ افتخار آمیز آذربایجان غربی عنوان کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب در این دیدار به رشادت بزرگمردانی همچون مجاهد نستوه آذربایجان مرحوم حجت الاسلام حسنی، شهید باکری، امیر زکیانی و قاضی محمد خضری اشاره کردند و بر زنده نگه داشتن یاد و نام آنان تاکید داشتند.

وی افزود: آذربایجان غربی جز ۵ استان درگیر در دوران پرافتخار دفاع مقدس بود و نزدیک به ۳۲ عملیات مهم در این استان در دوران دفاع مقدس انجام شده است.

دبیرکل کنگره ملی ۱۲ هزار شهید استان با بیان این که در آذربایجان غربی ۴ یادمان ملی شهدا به ثبت رسیده است گفت: این استان به عنوان یکی از استان‌های هدف کاروان‌های راهیان نور امسال میزبان بیش از ۲۰۰ هزار زائر راهیان نور بود.

سردار شهسواری افزود: با توجه به فرا رسیدن سالگرد برگزاری کنگره ملی ۱۲ هزار شهید استان باید بازخوانی از سخنرانی رهبر معظم انقلاب در جمع اعضای این کنگره صورت گیرد تا نهضت مطالبه گری از مسئولان در حوزه ایثار و شهادت انجام شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات