خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:

کمیته امداد یک شجره طیبه برای انقلاب اسلامی است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان کمیته امداد، هرچه در توان دارند در طبق اخلاص قرار داده‌اند و کمیته امداد یک شجره طیبه برای انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۰۹۲۳۱۲
|
۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۲

کمیته امداد یک شجره طیبه برای انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی در گردهمایی مدیران کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان در سال ۹۷ اظهار داشت: مسئولان کمیته امداد، هرچه در توان دارند در طبق اخلاص قرار داده‌اند و کمیته امداد یک شجره طیبه برای انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: نگاه به کمیته امداد و نگاه به افراد مستضعف مالی و نوع نگاه به جامعه تبدیل به یک تفکر شده است و مددجویان در تمام عرصه‌ها یار و یاور انقلاب اسلامی بوده‌اند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کمیته امداد، انقلاب نگهدار است، گفت: خداوند به برکت خون شهیدان حافظ انقلاب است.

وی ابراز داشت: در بودجه سال ۹۸ مجلس توجه ویژه‌ای به کمیته امداد خواهد داشت و کمک‌های خود را به این نهاد انجام می‌دهد.

حجت‌الاسلام‌ احد آزادی‌خواه نماینده مردم ملایر در مجلس و سخنگوی کمیسیون فرهنگی نیز در این همایش با تشکر از مدیرکل و مجموعه کارکنان کمیته امداد استان همدان گفت: به‌پاس فعالیت‌های بی‌شائبه این نهاد باید از ظرفیت‌های کمیته امداد بیشتر استفاده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات