خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: از ابتدای سال جاری 642 مورد جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت ارائه ‌شده است.
کد خبر: ۹۰۹۲۹۰۴
|
۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶

اعطای 642 مورد جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد همدانپیمان ترکمانه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری 642 مورد جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت ارائه ‌شده است، اظهار داشت: در این زمینه 2 میلیارد و 538 میلیون تومان هزینه پرداخت ‌شده است.

وی ادامه داد: 67 میلیون و 500 هزار تومان نیز به‌عنوان هدیه ازدواج به پسران جوان تحت حمایت که در شرف ازدواج قرار دارند ارائه ‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان با اشاره به اینکه جهیزیه به‌صورت نقدی و بلاعوض است و در حال حاضر مددجویی در انتظار دریافت جهیزیه وجود ندارد، گفت: این مبالغ از اعتبارات دولتی، زکات، طرح کوثر و صدقات جمع‌آوری‌شده پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه 4 میلیارد و 367 میلیون تومان برای این طرح در نظر گرفته‌ شده است، گفت: 3 میلیارد و 417 میلیون تومان برای مناطق برخوردار و 950 میلیون تومان برای مناطق محروم است.

ترکمانه با اشاره به اینکه کمک ‌هزینه خرید جهیزیه برای هر نوعروس تحت حمایت 4 میلیون تومان و هدیه ازدواج برای پسران، یک ‌میلیون و 500 هزار تومان است، گفت: کمک ‌هزینه جهیزیه برای افراد نیازمند غیر تحت حمایت نیز 2 میلیون تومان است.

وی در پایان گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال یک هزار و 250 سری جهیزیه دیگر نیز پرداخت شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات