خبرهای داغ:
فرماندار همدان:

نظارت بر مدارس غیر دولتی به ویژه برای استانداردسازی باید تشدید شود

فرماندار همدان گفت: نظارت بر مدارس غیر دولتی به ویژه برای استانداردسازی باید تشدید شود به خصوص هنگام صدور مجوز وقتی کسی مراجعه می‌کند باید تمام موارد ایمنی چک شود.
کد خبر: ۹۰۹۴۷۰۴
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۷

نظارت بر مدارس غیر دولتی به ویژه برای استانداردسازی باید تشدید شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسین افشاری در شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان اظهار داشت: آموزش و پرورش با نظم و انضباط توأم است و باید این موضوع را در برنامه‌ها و جلسات خود داشته باشد.

وی گفت: برآورد سریع از آخرین وضعیت مدارس فرسوده و مدارسی که وضعیت آنها مناسب نیست باید انجام شود چراکه اکنون فصل بررسی بودجه در مجلس است و در صورت نیاز می‌توان اعتبارات مناسبی گرفت.

فرماندار همدان اضافه کرد: در خصوص استانداردسازی و تعیین تکلیف زمین‌های آموزشی باید بررسی شود و نتیجه را برای ردیف بودجه ای به مجمع نمایندگان اعلام کنیم.

وی گفت: شهرداران به درستی اشاره کردند که زمینی 25سال قبل برای فضای آموزشی لکه‌گذاری شده و امروز محلی برای دفن زباله شده و مبلمان شهری را بهم می‌زند.

افشاری با بیان اینکه آموزش و پرورش باید در خصوص اقدامات و برنامه‌های خود اولویت‌بندی کند، ابراز داشت: در خصوص عوارض پنج درصد نیز باید مکاتبه صورت گیرد.

وی افزود: نظارت بر مدارس غیر دولتی به ویژه برای استانداردسازی باید تشدید شود به خصوص هنگام صدور مجوز وقتی کسی مراجعه می‌کند باید تمام موارد ایمنی چک شود.

فرماندار همدان با اشاره به موضوع توقف پنج درصد عوارض آموزش و پرورش از محل ساخت و ساز‌ها گفت: در خصوص عوارض شهرداری ابهامی بین خزانه و شهرداری و آموزش و پرورش وجود داشت و بنا شد عوارض شهرداری به حساب آموزش و پرورش واریز شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات