خبرهای داغ:
فرمانده سابق سپاه ناحیه همدان:

بزرگ‌ترین راه مبارزه و مقابله با استکبار خدمت به مردم و انقلاب است

فرمانده سابق سپاه ناحیه همدان با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین راه مبارزه و مقابله با استکبار خدمت به مردم و انقلاب است، گفت: بسیجیان در عرصه‌های مختلف اقدامات بزرگی انجام دادند که بالاترین افتخار ما نوکری بسیجیان است.
کد خبر: ۹۱۰۴۳۲۷
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱

بزرگ‌ترین راه مبارزه و مقابله با استکبار خدمت به مردم و انقلاب استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ حسن برزگر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ثمره خون میلیون‌ها شهید است، اظهار کرد: آرزوی حافظان و پاسدارن واقعی همچون شهید «نواب صفوی» بر این بود که حکومت اسلامی تشکیل و در آن حکومت رفتگر خیابان‌ها باشد که این افتخار است برای پاسداران امروز که حکومت اسلامی بعد از هزاران سال شکل گرفته و آن از حفاظت و پاسداری می‌کنند.

وی با بیان اینکه بسیجی بودن تنها با تشکیل پرونده بسیجی و فعالیت بسیجی نیست، افزود: هر شخص در هر مسئولیتی اگر نگاهش خدمت به مردم و انقلاب باشد، بسیجی است.

فرمانده سابق سپاه ناحیه همدان با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین راه مبارزه و مقابله با استکبار خدمت به مردم و انقلاب است، تصریح کرد: بسیجیان در عرصه‌های مختلف اقدامات بزرگی انجام دادند که بالاترین افتخار ما نوکری بسیجیان است.

وی با ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در مدت تصدی مسئولیت از تلاش‌های بسیجیان در عرصه‌های مختلف تقدیر و بیان کرد: بسیجیان با وجود کمبود وسایل و تجهیزات اقدامات بزرگی انجام دادند.

برزگر با بیان اینکه امروز دشمنان توهم زدند که انقلاب به 40 سالگی خود نخواهد رسید، اظهارکرد: دشمنان این آرزو را به گور خواهند برد به طوری که بسیجیان با پای کار بودن در عرصه‌های مختلف همواره دشمنان را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه امروز دشمن با فشارها و تحریم‌ها به دنبال ایجاد نارضایتی در جامعه است تا مردم را به خیابان‌ها آورده و به اهداف کثیف خود برسد، عنوان کرد: حضور حماسی و دشمن‌شکن بسیجیان در عرصه‌های مختلف و حساس و روحیه بسیجی در مردم و مسئولین مانع از تحقق اهداف دشمن شده است.

فرمانده سابق سپاه ناحیه همدان با اشاره به اینکه روحیه بسیجی در بخش‌های مختلف کشور حاکم است و پای کار بودن بسیجیان بارها چشم فتنه را کور کرده است، گفت: برخی از مدیران و مسئولین در تراز انقلاب نیستند اما اکثریت تلاش می‌کنند و از روحیه بسیجی برخوردار هستند.

وی با اشاره به پنج سال مسئولیت در فرماندهی سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: خادمی و نوکری بسیجیان را بالاترین توفیق برای خود می‌دانم و بالاترین افتخارم به این است که بسیجی هستم.

برزگر با بیان اینکه عصاره پاسداری، بسیجی بودن است، یادآور شد: اگر پاسداری بسیجی نباشد به طور قطع پاسدار نیست و بسیج یعنی آمادگی و حضور در جایی که انقلاب، نظام، قرآن و امام زمان(عج) به آن نیاز دارد.

وی با اشاره به اینکه به همت بسیجاین اقدامات بزرگی شده در سپاه ناحیه همدان صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: گردان‌ها و حوزه‌های جدید شکل گرفته و اشتیاق و کار و تلاش درهمه عرصه‌ها در بین پایگاه‌ها موج می‌زند که با دست خالی و همت بالا پای کار هستند.

فرمانده سابق سپاه ناحیه همدان در پایان سخنان خود ضمن تبریک به سرهنگ بقایی در مسئولیت فرماندهی سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: سرهنگ بقایی شخصی منضبط و مدیر است و کارهای اثرگذار فرهنگی در سطح استان شهرستان انجام داده بودند و جای تقدیر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات