خبرهای داغ:
رئیس هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا در همدان گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی روز جمعه ۱۲ بهمن‌ماه همایش پیاده‌روی خانوادگی ویژه بیماران خاص و پیوند اعضا در همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۰۵۳۵۳
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی ویژه بیماران خاص و پیوند اعضا در همدان به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مهدی مجلسی با اشاره به وجود بیش از ۱۲ هزار بیمار خاص و پیوند اعضا در همدان بیان داشت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همایش پیاده‌روی خانوادگی ویژه بیماران خاص و پیوند اعضا در همدان برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: این همایش روز جمعه ۱۲ بهمن‌ماه ساعت ۹ صبح از میدان پژوهش آغاز و به مجتمع آبیاران ختم خواهد شد.

رئیس هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا در همدان بیان کرد: بیماران تالاسمی، پیوند اعضا، هموفیلی، دیابت، دیالیز، و ام‌اس  جامعه هدف هیئت‌های ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا را تشکیل می‌دهد که در ایام‌الله دهه فجر مسابقاتی همچون شطرنج تیراندازی تنیس روی میز و پتانک برای این جامعه هدف در سطح استان پیش‌بینی‌شده است.

وی گفت: در حال حاضر بیش از ۳۰۰ ورزشکار بیمار خاص به‌طور مستمر با هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا در همدان ارتباط مستمر دارند.

مجلسی تصریح کرد: باید نگاه جامعه و خانواده بیماران خاص را نسبت به مقوله ورزش تغییر داد چراکه ورزش برای این بیماران به‌عنوان درمان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات